در حال بارگذاری ...
  • افتتاح مرکز عملیات ایمنی و اضطراری اقدامی فوق العاده در یکپارچه سازی اطلاعات ایمنی

    این پروژه دستاوردی مهم و با ارزش است که به کاهش هزینه و افزایش حداکثری ایمنی در فازهای بعدی می انجامد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح فاز نخست مرکز عملیات ایمنی و اضطراری ، از این پروژه به عنوان اقدامی راهبردی در راستای سیاست های وزارت راه و شهرسازی در ارتقای ایمنی پروازها یاد کرد .

    محمد اسلامی در این مراسم با تاکید بر اینکه افتتاح مرکز عملیات ایمنی و اضطراری اقدامی فوق العاده در یکپارچه سازی اطلاعات ایمنی است ، در سخنانی عنوان کرد : بهره برداری از این مرکز اقدامی راهبردی در ارتقای ایمنی در جهت پیاده سازی سیاست های وزارت راه و شهرسازی در افزایش ایمنی پروازهاست .

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با افتتاح این مرکز شاهد ارتقای ایمنی در تمام مناطق و رسیدن به تراز جهانی هستیم ، افزود : این اقدام به دشمنان این پیام را منتقل می کند که کشور ما در مسیر توسعه گام برمی دارد و بدخواهی دشمنان نتوانسته مانع ما در رشد زیرساخت ها شود .

    وی افزود : این پروژه دستاوردی مهم و با ارزش است که به کاهش هزینه و افزایش حداکثری ایمنی در فازهای بعدی می انجامد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

    |

    نظرات کاربران