در حال بارگذاری ...
  • صدور مجوز انتقال بارهای ترافیکی در شهرستان اسدآباد در آینده نزدیک

    به منظور ایمنی و عدم اخلال در تردد وسایل نقلیه و حفاظت از راه و ابنیه فنی باید طول ، عرض ، ارتفاع و وزن وسایل نقلیه ای که قصد ورود به جریان ترافیکی جاده های کشور را دارند ، منطبق با مقادیری که در مقررات حمل ونقل بار در راه ها ، تعیین شده است باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر حمل ‌و نقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گفت : صدور مجوز انتقال بارهای ترافیکی در شهرستان اسدآباد در دستور کار است که به زودی اجرایی می شود .

    غلامحسین دغاغله در سفر به استان همدان و در نشستی با مدیران شرکت های حمل و نقل کالا به بررسی مسائل حمل و نقل کالای شهرستان اسدآباد پرداخت و اظهار داشت : در راستای تسهیل امور حمل و نقل کالا در شهرستان ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا صدور مجوز انتقال بارهای ترافیکی در شهرستان انجام شود .

    وی افزود : به منظور ایمنی و عدم اخلال در تردد وسایل نقلیه و حفاظت از راه و ابنیه فنی باید طول ، عرض ، ارتفاع و وزن وسایل نقلیه ای که قصد ورود به جریان ترافیکی جاده های کشور را دارند ، منطبق با مقادیری که در مقررات حمل ونقل بار در راهها، تعیین شده است باشد . همچنین نوبت دهی مکانیزه برای بارهای کنستانتره و فولاد اسدآباد نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

    معاون حمل و نقل کالا در ادامه این نشست بر برقراری گشت های مشترک راهداری و صنوف حمل و نقل در راستای نظارت بر حمل و نقل عمومی تأکید کرد .

    این مسئول در ادامه وعده پیگیری برای تخصیص و افزایش تعداد لاستیک سایز ۱۲.۲۴ برای استان همدان به ویژه شهرستان اسداباد را به مسئولان صنوف حمل و نقل کالا داد .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر تنها برخی راه‌های روستایی به‌دلیل این‌ که امکانات محدود است مسدود مانده که همکاران در حال تیغ‌زدن ، اصلاح و تسطیح راه‌های روستایی خصوصاً راه‌های خاکی هستند .

    |

    تدابیر لازم در خصوص راهداری زمستانی از سوی معاونت راهداری اداره کل اندیشیده شده و در صورت نیاز پشتیبانی مورد تقاضا در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت .

    |

    ۶ دستگاه نمک‌پاش دستی و اتوماتیک ، ۶ دستگاه سنگین راهداری شامل لودر ، گریدر و بولدوزر و ۱۲ دستگاه تراکتور و لودر استیجاری در این شهرستان به‌کارگیری شده تا تردد مسافران تسهیل شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت : طی ۹ ماهه گذشته عملیات ارتقا کیفیت و بهسازی رویه آسفالت در ...

    |

    در صورتی که رانندگان سواری بتوانند در مدت زمان کافی عکس العمل لازم را انجام دهند و نسبت به کنترل فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی اقدام کنند ، از تصادف جلوگیری به عمل می‌آید لذا نصب مارکر شبرنگ بر روی و سایل سنگین تأثیر زیادی در کاهش تصادفات دارد . 

    |

    نظرات کاربران