در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی طرح هوشمند سازی بندر چابهار از ابتدای مرداد ماه

    با اجرای این سامانه، بندر چابهار به عنوان اولین گام سازمان بنادر ، در فرآیند هوشمندسازی بنادر کشور محسوب می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی گفت : امیدواریم از ابتدای مردادماه سال جاری عملیات اجرایی طرح هوشمند سازی بندر چابهار شروع شود .

    محمدقائم تاجگردون با اشاره به اینکه آبان ماه سال گذشته نقشه هوشمندسازی سازمان بنادر و دریانوردی مشخص و آذرماه مصوب شد ، افزود : در این نقشه راه اقدامات کلیدی و ۱۱ پروژه مصوب شد . فاز یک این نقشه راه تا پایان سال ۱۴۰۰ و فاز دوم تا پایان سال ۱۴۰۴ طرح ریزی شده است .

    تاجگردون با بیان اینکه هدف این نقشه راه ، یکپارچه سازی سامانه های نرم افزاری سازمان ، اعم از سامانه های عملیاتی بندری و دریایی است ، گفت : هدف کلان سازمان بنادر ، رشد و توسعه هوشمندسازی در بنادر است .

    وی با اعلام اینکه بندر چابهار به عنوان پایلوت طرح هوشمندسازی بنادر انتخاب شده است ، بیان کرد : امیدواریم از ابتدای مردادماه سال جاری عملیات اجرایی آن در بندر چابهار شروع شود . با اجرای این سامانه، بندر چابهار به عنوان اولین گام سازمان بنادر ، در فرآیند هوشمندسازی بنادر کشور محسوب می شود .

    وی با اشاره به ویژگی های بندر چابهار برای اجرای طرح هوشمند سازی بیان کرد : خیلی از بنادر کشور متقاضی اجرای این طرح بودند اما استاندارد بودن طرح توسعه بندر چابهار و تقویت زیرساخت های حمل و نقل چندوجهی و ورود حجم بالایی از کالا از جمله ویژگی هایی است که موجب انتخاب بندر چابهار برای اجرای این طرح بوده است ، امیدواریم به کمک این سامانه پاسخگوی نیازها باشیم .




    مطالب مرتبط

    در بند یک سیاست‌های کلی ابلاغی توسعه دریامحور ، به سیاست‌گذاری یکپارچه اشاره شده است ، مدیریت چابک ، یکپارچه‌سازی و واکنش سریع در این موضوع ‌مهم است که در بند یک سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب به این موضوع اشاره دارد .

    |

    فعالیت‌ها در حوزه گردشگری دریایی در استان سیستان و بلوچستان در حوزه شرق سواحل مکران ، بندر چابهار ، بندر کنارک و بندر زرآباد صورت خواهد گرفت و در این چهار منطقه ، ظرفیت گردشگری دریایی بالایی برای مردم وجود دارد .

    |

    تخلیه و بارگیری محموله های حجیم و سنگین که از طریق دریا جابجا می شوند محدودیتی جهت تخلیه در بندر چابهار ندارند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت انعقاد قراداد هندی‌ها در بندر چابهار را تشریح ...

    |

    نظرات کاربران