در حال بارگذاری ...
  • تشریح وظایف و ماموریت های نمایندگان معاونت حمل‌ونقل در استان‌ها

    یکی از سرفصل‌های کاری معاونت حمل‌ونقل ، طرح جامع حمل‌ونقل است که فاز اول آن در آینده نزدیک رونمایی می‌شود و مبنای اولویت‌بندی احداث پروژه‌ها بر اساس توجیه فنی - اقتصادی خواهد بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شهرام آدم نژاد وظایف و ماموریت‌های نمایندگان استانی این معاونت را با حضور مدیران کل این معاونت تشریح کرد و گفت : وظیفه اصلی نمایندگان انتقال ماهیت حساس و استراتژیک حمل‌ونقل در سطح استان است .

    شهرام آدم نژاد در نشست هماهنگی با نمایندگان استانی معاونت حمل‌ونقل که با حضور جمعی از مدیران کل استان‌های این معاونت در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد ، هدف اصلی نمایندگان معاونت حمل‌ونقل در استان‌ها را انتقال حساسیت‌های حمل‌و‌نقلی عنوان کرد و گفت : معاونت حمل‌ونقل و نمایندگان آن در استان‌ها عضو یک خانواده هستند و باید یکی از ویژگی‌های فردی آن‌ها انگیزه و اعتماد به نفس باشد . یکی از سرفصل‌های کاری معاونت حمل‌ونقل ، طرح جامع حمل‌ونقل است که فاز اول آن در آینده نزدیک رونمایی می‌شود و مبنای اولویت‌بندی احداث پروژه‌ها بر اساس توجیه فنی - اقتصادی خواهد بود .

    معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد : ماموریت اصلی نمایندگان معاونت حمل‌ونقل در استان‌ها ، انتقال ماهیت حساس و استراتژیک بخش حمل‌ونقل به سایر مسئولان و افکار عمومی است .

    آدم نژاد در ادامه بر تولید محتوا و تهیه گزارش از میزان تقاضا ، واردات و صادرات از شهرها و استان‌ها در قالب جریان تولید خدمت حمل‌ونقل تاکید کرد و گفت: تمامی داده‌های اطلاعاتی ادارات کل استانی باید در اختیار نمایندگان معاونت حمل‌ونقل قرار گیرد تا از سوی این افراد مورد داده‌کاوی و تحلیل واقع شود . سطح خدمات‌دهی حمل‌ونقلی از اهمیت بالایی برخورد است و باید با ابداع روش‌های خلاقانه در مراتب تضمین ممیزی برای خدمات حمل‌و‌نقلی فراهم شود.

    معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی ارتقا بهره‌وری را مهم دانست و یادآور شد : خوشبختانه بهره‌وری در حمل‌ونقل ریلی و هوایی به دلیل وجود تقاضای کافی از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما هدف معاونت حمل‌ونقل ، رشد میزان بهره‌وری نسبت به سرمایه است . انتظار می‌رود سطح دانش و آگاهی از مقوله لجستیک و حمل‌ونقل چند وجهی نزد نمایندگان معاونت حمل‌ونقل افزایش یابد و از ظرفیت حمل‌ کالاهای اساسی استفاده شود . مسیر آینده حمل‌ونقل و ترانزیت کالا از خاورمیانه در قالب پروژه «یک کمربند ، یک راه» که سرمایه گذاری عظیمی برای آن در حال انجام است رخ می‌دهد.

    گفتنی است : در پایان این نشست مقرر شد ، سالنامه آماری هر استان و داشبرد مدیریتی معاونت حمل‌ونقل تهیه و ایجاد شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ منطقه آزاد صلاله به عنوان یک هاب تجاری برای فعالیت های صنعتی و لجستیکی ، در سال ۲۰۲۳ بیش از ۷۲۸ میلیون ریال عمانی سرمایه ...

    |

    بی‌تردید توسعه آشکار در ترانزیت و نقش‌آفرینی در زنجیره تولید ارزش بین‌المللی ، بدون مواجهه هوشمندانه و اتخاذ تدابیری برای کاهش ریسک‌های مالی و تجاری در سطح منطقه در کنار توسعه زیرساخت‌های اتصال پایدار حمل‌ونقلی با کشورهای همسایه بر مبنای سیاست راهبردی اتصال و دیپلماسی ...

    |

             

    |

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تمنایی در نشست ترانزیت ریلی به درآمدهای ترانزیت اشاره کرد و افزود : با بررسی های به عمل آمده در طول ۲۰ سال گذشته درآمدهای ترانزیت در بخش ریل و جاده کمتر ...

    |

    نظرات کاربران