در حال بارگذاری ...
  • فعال شدن پروژه کریدور شمال استان همدان در حوزه شهرستان درگزین

    در پروژه کاج - سه راهی دهلق در صورت رفع موانع و عدم بروز مشکل تا اواسط پاییز ۹۸ بسیاری از قسمتهای مسیر تا مرحله اجرای بیس و در صورت مساعد بودن هوا و امکان اجرای قیر و آسفالت‌ انجام می پذیرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن و درگزین گفت : با پیگیری های انجام شده توسط مسئولین استانی و شهرستانی قطعه سه راهی کاج به اصله فعال شد .

    احمد محمدی در رابطه با این پروژه بیان کرد : پروژه کریدور شمال استان همدان در حوزه شهرستان درگزین قطعه سه راهی دهلق - کاج از کیلومتر ۳۰۰+۱۳ تا ۰۵۰+۲۱ به طول تقریبی ۸کیلومتر با قرارداد بالغ بر ۱۱۶ میلیارد ریال به مدت پیمان ۲۴ ماه  شروع شد . این پروژه شامل اجرای عملیات خاکریزی ، پل ها ، ساب بیس ، بیس ، آسفالت ، خط کشی و نصب علائم ایمنی است .

    وی اضافه کرد : پیمانکار پروژه پس از تجهیز کارگاه و احداث کارگاه تولید بتن (بچینگ) شروع به عملیات پی کنی ، قالب بندی ، بتن ریزی پل ها ، حمل و پخش مصالح نموده که بنا به گفته پیمانکار حدود ۱ کیلومتر مسیر از سه راه سیلیلک به سمت کاج آماده قیر پاشی و آسفالت  گردیده  و طی هفته های آتی  اجرای آسفالت در دستور کار شرکت است .

    محمدی با بیان این مطلب که پیشرفت فیزیکی پروژه حدود ۱۱ درصد است ، یادآور شد : در پروژه کاج - سه راهی دهلق در صورت رفع موانع و عدم بروز مشکل تا اواسط پاییز ۹۸ بسیاری از قسمتهای مسیر تا مرحله اجرای بیس و در صورت مساعد بودن هوا و امکان اجرای قیر و آسفالت‌ انجام می پذیرد .

    وی در رابطه با پروژه کریدور شمال استان همدان در حوزه شهرستان رزن قطعه ویر تا دمق بیان کرد : این پروژه به طول تقریبی ۷ کیلومتر با قرارداد بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال شامل تکمیل عملیات خاکریزی ، پل سازی ، ساب بیس ، اجرای بیس ، آسفالت ، خط کشی و نصب علائم ایمنی و اتمام روسازی از اواخر تیرماه سال ۹۸ برنده مناقصه گردیده و پیمانکار پروژه در حال پیگیری تجهیز کارگاه و شروع عملیات قالب بندی، بتن ریزی پل ها و حمل و پخش مصالح  است .

     




    نظرات کاربران