در حال بارگذاری ...
  • برگزاری اولین دوره آموزش رؤسای قطارهای حومه‌ای در راه آهن تهران

    این دوره آموزشی برای اولین بار در سطح مناطق راه آهن برگزار گردید و این دوره آموزشی از اواسط آبان ماه ۹۷ و در ۲ گروه ۲۰ نفره در واحد آموزش اداره کل راه آهن تهران برگزار شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن تهران در جلسه دفاع از پایان نامه رؤسای قطارهای حومه‌ای از پایان اولین دوره آموزش این گروه خبر داد .

    عابدین هادی نژاد از آموزش نیروی انسانی جدید برای شغل رئیس قطار حومه ای در واحد آموزش این اداره کل خبر داد و گفت : از میان متقاضیان مرد که از اواسط آبان ماه ۹۷ شروع به گذراندن دوره آموزشی را گذرانده اند مصاحبه بعمل آمد و پس از ارزیابی و کسب امتیاز به عنوان رئیس قطار حومه ای مشغول کار خواهند شد .

    هادی نژاد با اشاره به گذراندن ۵۶۲ ساعت آموزش برای هریک از کارآموزان گفت : فراگیران پس از گذراندن ۴۱۴ساعت دوره آموزشی نظری و ۱۴۸ساعت عملی و پس از موفقیت در آزمون کتبی و دوره کارورزی در پایان با ارائه پایان نامه و کسب امتیاز بعنوان رئیس قطار حومه ای مشغول کار خواهند شد .

    وی در ادامه افزود : این دوره آموزشی برای اولین بار در سطح مناطق راه آهن برگزار گردید و این دوره آموزشی از اواسط آبان ماه ۹۷ و در ۲ گروه ۲۰ نفره در واحد آموزش اداره کل راه آهن تهران برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    تعداد جابجایی مسافران قطارهای حومه ای در بهمن ماه سال جاری ۲۴ هزار و ۸۵۱ نفر بوده و ضریب اشغال قطارهای حومه ای در این ماه ۹۹ درصد بوده است .

    |

    در آینده ای نزدیک با تعیین سرعت جدید ، قطارها با سرعت بیشتری در این بلاک سیر خواهند کرد .

    |

    این محموله ۹۱ واگن به وزن ۵۲۰۰ تن است که در روزهای آتی ۷۳ واگن دیگر از محموله در سیلوی هشتگرد تخلیه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تطویل توقفگاه‌های گلستان و نسیم شهر در محور ریلی پرند به منظور رفاه حال مسافران انجام شد .

    |

    با بازسازی این خط ایمنی در سیر قطارها ، بهبود کیفیت خط و افزایش سرعت سیر را نیز به‌همراه خواهد داشت .

    |

    نظرات کاربران