در حال بارگذاری ...
  • اعزام نخستین گروه زائران خراسانی خانه خدا از فرودگاه مشهد

    ۱۰۹۳۰ زائر خانه خدا از این فرودگاه اعزام خواهند شد تا در مرحله بازگشت از ۳۱ مرداد تا ۱۳ شهریور طی ۴۵ پرواز به میهن بازگردند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین گروه از زائران خراسانی خانه خدا امروز ، ۲۳ تیر ، طی برگزاری مراسم بدرقه، از فرودگاه مشهد اعزام شدند و به این ترتیب این فرودگاه وارد عملیات حج شد .

    در طول عملیات حج در این فرودگاه ، زائران خراسان‎های رضوی و شمالیِ بیت الله الحرام از ۲۳ تیر تا ۱۴ مرداد با ۴۴ پروازِ شرکت هواپیمایی هما در قالب دو گروه مدینه قبل و مدینه بعد به سرزمین وحی اعزام می‎شوند .

    به این ترتیب ۱۰۹۳۰ زائر خانه خدا از این فرودگاه اعزام خواهند شد تا در مرحله بازگشت از ۳۱ مرداد تا ۱۳ شهریور طی ۴۵ پرواز به میهن بازگردند .

    گفانی است ، این زائران در قالب ۷۵ کاروان ساماندهی شده‎اند که به تفکیک شامل ۳۲ کاروان از مشهد مقدس ، ۳۲ کاروان از شهرستان‎های خراسان رضوی و ۱۱ کاروان از خراسان شمالی هستند .




    مطالب مرتبط

    در فرودگاه مشهد طرح‌های مهمی اجرا شد که طرح توسعه فرودگاه از آن جمله است . با بهره‌برداری از طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد ۲۰ هزار مترمربع به فضای این ترمینال افزوده شد و گستره آن به ۵۷ هزار مترمربع رسید . این طرح با رویکرد افزایش کیفیت خدمات‌دهی به زائران و مسافران با ...

    |

    در نوروز ۱۴۰۳ ، کاملاً متفاوت و با حال و هوای شاد به استقبال مسافران و زائران رضوی رفتیم که سبب جلب رضایت یکایک مسافران داخلی و خارجی شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

    جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

    |

    نظرات کاربران