در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مراسم استقبال از زائران امام رضا (ع) در فرودگاه مشهد

    مولودی‎خوانی و اجرای زنده گروه‎های تواشیح و ترانه‎های مذهبی در ترمینال پروازهای داخلی از جمله برنامه‎هایی بود که حال و هوایی معنوی و روحانی به فضای فرودگاه بخشید .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به مناسبت میلاد امام هشتم طی مراسمی در فرودگاه مشهد از زائران این امام معصوم استقبال شد .

    این مراسم از آغاز صبح امروز ، ۲۳ تیر ، با حضور مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان رضوی به همراه تعدادی از معاونان و روسای اداره‎ها و همچنین خدام آستان قدس رضوی ، روسای شرکت‎های هواپیمایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و کارمندان و کارکنان فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد .

    طی این مراسم استقبال ویژه‎ای از مسافران و زائران انجام شد به طوری که آنها در میان استقبال خادمان آستان قدس رضوی و اهدای گل ، شاخه نبات متبرک و بسته‎های فرهنگی ، از روی فرش قرمزِ گسترانیده شده در سالن ورودی ترمینال پروازهای داخلی عبور کردند .

    مولودی‎خوانی و اجرای زنده گروه‎های تواشیح و ترانه‎های مذهبی در ترمینال پروازهای داخلی از جمله برنامه‎هایی بود که حال و هوایی معنوی و روحانی به فضای فرودگاه بخشید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

    جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۳ پل ارتباطی انتقال مسافران فرودگاه مشهد ، با حضور وزیر راه و شهرسازی ، افتتاح و بهره‌برداری شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ طرح توسعه اپرون فرودگاه مشهد با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد . با حضور ...

    |

    نظرات کاربران