در حال بارگذاری ...
  • ضرورت احداث خطوط فرعی برای افزایش حمل‌و‌نقل ریلی کالا

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت شرکت راه‌آهن بر ضرورت تسریع ساخت خطوط فرعی راه‌آهن تاکید کرد و گفت : در توسعه خطوط فرعی باید طبق برنامه‌های بالادستی راه‌آهن به توجیه پذیری اقتصادی آن نیز توجه شود .

    بابک احمدی معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت این شرکت در جلسه شورای مدیران مناطق راه‌آهن اظهار داشت : در مناطق مرزی کشور بحث حمل‌و‌نقل به موقع بار و ترانزیت از اولویت‌های شرکت راه‌آهن است و باید مدیران مناطق برای دستیابی به این هدف تلاش کنند تا زمان توقف ، بارگیری و تخلیه بار به صورت دقیق برای صاحبان بار برنامه‌ریزی شده باشد .

    احمدی با اشاره به ضرورت احداث خطوط فرعی برای افزایش حمل‌و‌نقل کالا بر تسریع ساخت این خطوط تاکید کرد و گفت : البته در توسعه خطوط فرعی باید طبق برنامه‌های بالادستی راه‌آهن به توجیه پذیری اقتصادی آن نیز توجه شود .

    گفتنی است ، این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و مدیران ۲۱ منطقه راه آهن مسائل مربوط به حمل‌و‌نقل بار در حوزه‌های مربوطه مطرح و بر دستیابی به چشمه های جدید بار و تمرکز بر توسعه خطوط فرعی به منظور برنامه‌ریزی برای تسهیل حمل‌و‌نقل فرآورده‌های نفتی ، غلات و کالاهای اساسی راهکارهای خود را ارائه دادند .




    مطالب مرتبط

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    سیستم ترمز ۸۰۰۰ واگن باری در شبکه ریلی پارسال بهسازی شد . در سنوات اخیر به دلیل نبود منابع مالی حدود یک سوم واگن‌های در سیر بدون داشتن ترمز در ۱۰ الی ۲۰ سال اخیر سیر می‌کردند . نحوه سیر بدین گونه بود که اگر یک قطار با ۴۰ واگن باردار حرکت می‌کرد و مسیر دارای شیبی است که نیاز به ...

    |

    همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته‌باشد .

    |

    پس از اجرای آزمایشی موفق ریل طویل ، در حال حاضر در تمام مناقصات احداث خطوط جدید ، استفاده از روش نصب ریل طویل الزامی شده و یک مناقصه در مسیر پر ترافیک تهران - مشهد به‌صورت ریل طویل در مرحله فراخوان است .

    |

    نظرات کاربران