در حال بارگذاری ...

اجرای عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از جاده های آذربایجان غربی

بهسازی و ساماندهی جاده‌های آذربایجان غربی از اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود و نتیجه‌بخش بودن این اقدامات بی‌شک در توسعه همه جانبه استان تاثیر به‌سزایی خواهد داشت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اجرای عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان خبر داد .

ارسلان شکری با اعلام این خبر افزود : از ابتدای سال‌جاری تاکنون عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی و شریانی این استان اجرا شده است و این فعالیت‌های گسترده در زمینه خط‌کشی و همچنین ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان استمرار خواهد داشت .

وی داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم را موثرترین شرایط برای حمل و نقل ایمن دانست و گفت : از مجموع ۱۲ هزار کیلومتر راه روستایی ، شهری و نیز راه اصلی و فرعی در استان آذربایجان غربی ، هفت هزار کیلومتر آسفالت است و امسال در نظر داریم از مابقی راه‌های فاقد آسفالت در استان ، ۳۰۰ کیلومتر از راه‌ها را روکش و آسفالت کنیم .

شکری آذربایجان غربی را از نظر ترانزیتی و حمل و نقل استانی مهم خواند و ادامه داد : بهسازی و ساماندهی جاده‌های آذربایجان غربی از اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود و نتیجه‌بخش بودن این اقدامات بی‌شک در توسعه همه جانبه استان تاثیر به‌سزایی خواهد داشت .




مطالب مرتبط

تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم .

|

از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار ۶۵۷ کیلومتر در نوشهر قرار دارد .

|

هدایت وسایل‌نقلیه ، افزایش ایمنی راه‌ها ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط ، آگاهی دادن به کاربران راه به‌ویژه در شب با دید محدود و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از مهم‌ترین اهداف این عمل است .

|

تیغه زنی ، تسطیح و شن ریزی راه روستایی "بهاره دول و سیرگانه" به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع، راهسازی راه روستایی "چال خشک" به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر پ و پاکسازی و اجرای بیس محور "پیامن" به تنگ تیر بطول ۶ کیلومتر از جمله اقدامات این اداره در سال جاری بوده است .

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

نظرات کاربران