در حال بارگذاری ...

برگزاری مراسم معارفه مدیران کل راهداری استان و جنوب استان سیستان و بلوچستان

برای کاهش حوادث ترافیکی ، نصب دوربین های کنترل سرعت در دستور کار این سازمان است و ۳۰ دوربین جدید کنترل سرعت طی ماه های آتی در جاده های استان سیستان و بلوچستان نصب خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در احکام جداگانه ای از سوی عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، ایوب کرد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان و ابراهیم جاوشیری سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان منصوب شدند .

مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در آئین معرفی مدیران جدید ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جنوب استان سیستان و بلوچستان بر عزم این وزراتخانه بر ایجاد تحول و بهبود در وضعیت جاده های استان سیستان و بلوچستان تأکید و اظهار کرد : حسب دستور وزیر راه و شهرسازی ، در زمینه افزایش ظرفیت جابه جایی کالا و مسافر ، اعتبار لازم به میزان ۲ هزار میلیارد ریال جهت بهسازی و تکمیل باند دوم تعدادی از محور های مواصلاتی استان اختصاص یافت که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور تأمین می شود .

بر اساس این گزارش مداح عضو هیأت عامل سازمان نیز در این مراسم اظهار داشت : برای کاهش حوادث ترافیکی ، نصب دوربین های کنترل سرعت در دستور کار این سازمان است و ۳۰ دوربین جدید کنترل سرعت طی ماه های آتی در جاده های استان سیستان و بلوچستان نصب خواهد شد .

این گزارش حاکی است خانقایی مدیر کل سایق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در دوران تصدی ارائه کرد و با اهدای لوح از ایشان تقدیر شد .

شایان ذکر است این مراسم با حضور مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی ، فرامرز مداح عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مقامات مذهبی ، سیاسی ، نظامی ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدیران دستگاه های اجرایی استان و نمایندگان تشکل های صنفی بخش حمل و نقل استان برگزار شد .




مطالب مرتبط

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران استانی ...

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

نظرات کاربران