در حال بارگذاری ...

جابه‌جایی بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر و زائر امام رضا (ع) در فصل بهار

با انجام این حجم از جابه‌جایی شاهد رشد حدود ۹ درصدی جابه‌جایی مسافر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ ایم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره کل راه آهن خراسان از جابه‌جایی بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر و زائر امام رضا(ع) در مسیرهای ریلی منتهی به‌ مشهد مقدس در فصل بهار خبر داد .

مصطفی نصیری ورگ سرپرست اداره کل راه آهن خراسان از جابجایی بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر و زائر امام رضا (ع) در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد مقدس در فصل بهار خبر داد و گفت : در سه ماهه نخست سال جاری تعداد زائران و مسافران ورودی و خروجی به مشهد مقدس سه میلیون و ۵۰۹ هزار و ۲۴۴ نفر بوده است .

وی افزود : با انجام این حجم از جابه‌جایی شاهد رشد حدود ۹ درصدی جابه‌جایی مسافر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ ایم . این مسافران در مجموع با هفت هزار و ۳۱۵ رام قطار به صورت ورودی و خروجی جابه‌جا شده‌اند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

این رکورد نه در شرایط عادی ، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم ، صورت پذیرفته است .

|

تعداد مسافران ورودی و خروجی قطارها و زائرین امام هشتم (ع) در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۱۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۸ نفر بوده که این مسافران در مجموع با ۲۵ هزار و ۲۰۴ رام قطار به‌صورت ورودی و خروجی در این ایام جابه‌جا شده‌اند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک بهمن تا ۳۰ بهمن (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میرحسن موسوی ، معاون مسافری راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت : در قانون ماده ۱۲ اشاره شده است طبق مصوبه هیات وزیران ، ...

|

نظرات کاربران