در حال بارگذاری ...
  • برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته در آذر ماه

    ایجاد فرصت و فضای مناسب برای معرفی فن‌آوری ، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل ، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران با فن‌آوری‌های روز دنیا در کنار بررسی کیفیت محصولات صنعت حمل و نقل ، راهسازی و راهداری کشور و تطابق آن با نمونه‌های خارجی و استانداردهای بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته آسیا «Asia Logitrans Expo ۲۰۱۹ » پس از سه دوره برگزاری موفق با حمایت وزارت راه و شهرسازی ، سازمان جهانی راه، سازمان‌ها ، نهادها ، انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی و بخش خصوصی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با آغاز هفته حمل و نقل در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود .

    تمرکز چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته آسیا علاوه بر گروه‌های مختلف حمل و نقل زمینی ، دریایی ، هوایی ، ریلی و جاده‌ای بر زمینه‌های تخصصی راهسازی ، راهداری ، تجهیزات و ایمنی راه‌ها نیز هست و همچنین حمل و نقل هوشمند ، تونل‌ها ، پل‌ها ، آسفالت ، قیر ، ماشین‌آلات‌ راهسازی ، سیستم‌های کنترل جاده‌ها ، موسسات و مراکز آموزشی ، دانشگاه‌ها ، بیمه ، بانک‌ها ، موسسات مالی و اعتباری نیز از دیگر محورهای مورد تمرکز چهارمین نمایشگاه است .

    در دوره گذشته ، نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۲۱۰۰۰ مترمربع و باحضور ۲۴۳ شرکت از کشورهای ایران ، ترکیه ، روسیه ، هند و چین و با حضور هیئت‌های اقتصادی بلند پایه از کشورهای بلغارستان ، اسپانیا ، روسیه ، سنگال ، ساحل عاج ، بنگلادش ، یونان و نماینده اکو ( Eco ) و ۱۱۰۰۰ بازدید کننده تخصصی برگزار شد .

    ایجاد فرصت و فضای مناسب برای معرفی فن‌آوری ، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل ، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران با فن‌آوری‌های روز دنیا در کنار بررسی کیفیت محصولات صنعت حمل و نقل ، راهسازی و راهداری کشور و تطابق آن با نمونه‌های خارجی و استانداردهای بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است .

    همچنین شناخت نیازها ، امکانات ، ظرفیت‌ها و توان‌مندی‌های این صنعت در راستای حمایت از نوآوری‌ها، فن‌آوری‌ها و فضای کارآفرینی از دیگر اهداف این نمایشگاه‌ است که در کنار برنامه‌ریزی برای ارتقای حمل و نقل هوشمند در کشور ، اولویت‌های آینده صنعت حمل و نقل را در طول برگزاری این نمایشگاه که ۲۴ تا ۲۶ آذرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد به نمایش خواهد گذاشت .

    این نمایشگاه برای حضور مدیران ، کارشناسان و سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است که با برنامه‌های جانبی به‌خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی ، نمایشگاهی است . این نمایشگاه سعی دارد تفکری جدید را به اشتراک گذاشته و فرصتی برجسته به‌منظور نمایش ویترین ملی از حمل و نقل کشور و همچنین ارائه دستاوردها و توان‌مندی‌های صنعت حمل و نقل کشور باشد .

    نمایشگاه چهارم بهترین فرصت برای روابط تجاری ، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته صنعت حمل و نقل است . در دوره گذشته این نمایشگاه مذاکرات بسیاری که به عقد قراردادهای متعددی منجر شده و شرکت‌های فعال بسیاری با استفاده از توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود توانسته‌اند با بازارسازی و بازاریابی مشتریان ویژه‌ای برای محصولات و خدماتشان بیابند .

    این نمایشگاه برنامه‌های گسترده‌ای جهت حضور استارت‌آپ‌های حوزه حمل نقل و معرفی و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط دارد که می‌تواند پایگاه ایده‌آلی برای مبادله دانش ، اطلاعات ، ارتباطات فی‌مابین کارشناسان ، دانشجویان ، اساتید حوزه حمل و نقل قلمداد گردد .

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره ۲۲۸۵۵۸۶۲ یا www.irantransexpo.com دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس حاصل فرمایید .




    نظرات کاربران