در حال بارگذاری ...
  • آمادگی فرودگاه ارومیه برای خدمت رسانی به زائران حج تمتع سال ۹۸

    برنامه ریزی های اداره کل فرودگاه های استان از چند ماه قبل برای انجام هر چه بهتر پروازهای حج آغاز و در همین راستا بررسی دستگاه های کمک ناوبری و سیستم های بازرسی انجام شده است و همه سیستم های فرودگاه کاملا عملیاتی هستند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از آمادگی کامل سیستم های ناوبری و واحدهای مختلف فرودگاه ارومیه برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران بیت الله الحرام خبر داد .‎

    کمال پرهیزکار در جلسه هماهنگی حج تمتع سال ۹۸ فرودگاه ارومیه که با حضور مسئولان دخیل در عملیات حج برای هماهنگی کامل انجام شده بود ، گفت : عملیات رفت حجاج این استان از ۸ تا ۱۴ مرداد ماه با ۱۳ پرواز  توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و طی این مدت ۳۲۲۶ زائر و عوامل پروازی در قالب ۲ کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند .

    پرهیزکار افزود : برنامه ریزی های اداره کل فرودگاه های استان از چند ماه قبل برای انجام هر چه بهتر پروازهای حج آغاز و در همین راستا بررسی دستگاه های کمک ناوبری و سیستم های بازرسی انجام شده است و همه سیستم های فرودگاه کاملا عملیاتی هستند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

    |

    طی عملیات حج عمره با انجام ۴۴ پرواز رفت و برگشت تعداد ۵ هزار و ۶۱۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می گردند و عملیات حج عمره در ۲۳ اردیبهشت پایان خواهد یافت .

    |

    پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقا سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین در عملیات حج عمره ۱۴۰۳ جهت کاهش ایستایی زائرین با رعایت ملاحظات مربوطه در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال نیز ما از فرودگاه‌های همدان ، زنجان ، چابهار ، قشم نیز پروازهایی به مقصد عربستان خواهیم داشت .

    |

    نظرات کاربران