در حال بارگذاری ...

بهره برداری از پروژه روکش آسفالت محور خنداب - ملایر

محور خنداب – ملایر در واقع یکی از محورهای ارتباطی شهرستان است که با تلاش مجموعه راهداری انجام و امروز به بهره‌برداری رسید .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت : پروژه روکش آسفالت محور خنداب - ملایر با تلاش ۱۰ روزه با نظارت اداره نگهداری راه‌ها به بهره‌برداری رسید .

علیرضا اختری با اشاره به اجرای پروژه روکش آسفالت محور خنداب – ملایر بیان کرد : این پروژه از کیلومتر سه محور خنداب به سمت ملایر از سمت روستای قالیباف طی ۱۰ روز توسط راهداری استان مرکزی به انجام رسید .

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۸۴۰ میلیون ریال از اعتبارات  ملی و ۱۵۰۰ میلیون ریال استانی دانست .

اختری با اشاره به اهمیت این محور تصریح کرد : محور خنداب – ملایر در واقع یکی از محورهای ارتباطی شهرستان است که با تلاش مجموعه راهداری انجام و امروز به بهره‌برداری رسید .




مطالب مرتبط

در ابتدای کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ، تنها کار ساخت ، بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر انجام شده بود که توسعه راه‌های روستایی طی دو سال گذشته ، نشان از عزم جدی این دولت در محرومیت‌زدایی دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

|

بهسازی و روکش آسفالت محور کاشان - مشهد اردهال از پل حسنارود تا مشهد اردهال به طول ۶.۵ کیلومتر ، محور مشهد اردهال به کاشان محدوده سه راهی چنار تا سه راهی نیاسر به طول ۷ کیلومتر و ۸.۵ کیلومتر از محور کاشان به برزک و یک کیلومتر از محور قدیم کاشان - قم با همت و پیگیری اداره کل راهداری ...

|

چهار نقطه حادثه خیز با احداث راه ، شش نقطه با ترانشه و یک نقطه حادثه خیز هم با ساماندهی تقاطع غیرهمسطح اصلاح شد .

|

۱۶۷۴ کیلومتر احداث ، بهسازی و آسفالت راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۵۴۳۴ میلیارد تومان و بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت ۲۵۴۴ کیلومتر راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۴۳۶۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد . همچنین در این ایام ۴۱ پروژه رفع و اصلاح نقاط پرحادثه به ارزش ۲۹۸ ...

|

نظرات کاربران