در حال بارگذاری ...
  • حمل ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محموله در راه آهن یزد طی ۳ ماه نخست امسال

    طی ماه های فروردین ، اردیبهشت و خرداد ، تن - کیلومتر بار خالص حمل شده به مقدار یک میلیارد و ۸۴۹ میلیون و تن - کیلومتر مبدا مقصد به مقدار ۲ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ، در این اداره کل به ثبت رسیده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن یزد از حمل نزدیک به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن مواد معدنی ، کنستانتره و دیگر محموله ها طی ۳ ماهه ابتدایی سال جاری در این اداره کل خبر داد .

    مهندس سید مصطفی داودی عنوان کرد : در ۳ ماه ابتدایی امسال ، قریب به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن مواد معدنی ، کنستانتره و دیگر محموله ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده است .

    مدیر کل راه آهن منطقه یزد تصریح کرد ، طی مدت مذکور ، ۴ میلیون و ۲۶۲ هزار تن مواد معدنی ، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران ، گندله سازی اردکان و معدن چادر ملو بوسیله ۵۵ هزار و ۹۹۱ واگن به مقاصد فولاد اصفهان ، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد .

    داودی خاطرنشان کرد : در سه ماهه مذکور ، مقدار یک میلیون و ۴۵۰ هزار تن محموله از قبیل سنگ آهن ، کنستانتره ، گندم ، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که رشدی ۱۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد و امید می رود با طرح های پیاده شده و برنامه ریزی های صورت گرفته ، در ماه های پیش رو ، روند رو به رشدی را نیز شاهد باشیم .

    وی افزود : طی ماه های فروردین ، اردیبهشت و خرداد ، تن - کیلومتر بار خالص حمل شده به مقدار یک میلیارد و ۸۴۹ میلیون و تن - کیلومتر مبدا مقصد به مقدار ۲ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ، در این اداره کل به ثبت رسیده است .




    نظرات کاربران