در حال بارگذاری ...
  • برقراری پرواز در مسیر مسقط – مشهد از ۶ مرداد ماه

    در حال حاضر پروازهای خارجی فرودگاه بین‎المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در ۱۴ مسیر پروازی به مقاصد استانبول ، کویت ، مسقط ، دوحه ، دبی ، شارجه ، بغداد ، ناصریه ، بصره ، نجف ، کابل ، مزار شریف، هرات و قندهار انجام می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسیر پروازی مسقط – مشهد در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از فردا پنج شنبه ششم تیر ماه برقرار می شود .

    محمدباقر قاسم زاده ضمن اعلام خبر گفت : این پرواز روزهای پنجشنبه ی هر هفته انجام می شود .

    وی خاطرنشان کرد : شماره پرواز ورودی این شرکت در مسیر مسقط به مشهد ۲۱۱۹ در ساعت ۱۳ :۰۰ ؛ و شماره ی پرواز خروجی این پرواز در مسیر مشهد به مسقط ۲۱۱۸ است ، که در ساعت ۱۴:۴۵ انجام می شود .

    مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی در ادامه افزود : در حال حاضر پروازهای خارجی فرودگاه بین‎المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در ۱۴ مسیر پروازی به مقاصد استانبول ، کویت ، مسقط ، دوحه ، دبی ، شارجه ، بغداد ، ناصریه ، بصره ، نجف ، کابل ، مزار شریف، هرات و قندهار انجام می شود .




    مطالب مرتبط

    در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

    |

    در حال حاضر در ترمینال داخلی ۱۹ دستگاه ، ترمینال خروجی پروازهای خارجی ۱۱ دستگاه و ترمینال ورودی پروازهای خارجی ۴ دستگاه نمایشگر اطلاعات پرواز نصب و در معرض دید گردشگران و زائران مشهدالرضا(ع) قرار گرفته است .

    |

    با توجه به اینکه فرودگاه مشهد دروازه ورودی گردشگران خارجی و زائران رضوی محسوب می‌شود ، شاهد اقداماتی نظیر خدمات فرودگاهی در سطح بسیار بالا به مسافران هستیم که قطعاً این خدمات در جذب گردشگر و ماندگاری آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت .

    |

    از آنجا که برودت هوا در زمستان ممکن است بر پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد تاثیرگذار باشد ، مجموعه قطار شهری آمادگی خدمات‌رسانی و مدیریت بحران در این ایام را داشته باشد .

    |

    نظرات کاربران