در حال بارگذاری ...

افزایش ۶۴ درصدی کشف جرائم در حوزه حمل و نقل ریلی کشور

رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است ، چرا که این موضوع برای ما هم یک منطق سازمانی و هم یک التزام قانونی است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرمانده پلیس راه آهن از افزایش ۶۴ درصدی کشف جرائم در حوزه ریلی کشور خبر داد و گفت : رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است .

سرهنگ حشمت االله ملکی در بازدید از شبکه ریلی در جمع مدیران و فرماندهان پلیس راه آهن استان فارس اظهار داشت : پلیس راه آهن برای برقراری امنیت و آرامش در خطوط ریلی ، استفاده از تکنولوژی روز و آشکار را در برنامه خود قرار داده است . در برخی از جرائم به ویژه در حوزه سرقت های خرد با توجه به وضعیت و شرایط خطوط ریلی ما با اقدامات پیشگیرانه توانسته ایم رشد جرائم را مهار کنیم .

این مقام انتظامی وضعیت امنیت و ایمنی را در مسیر ۵۰۰ کیلومتری خطوط ریلی فارس بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود : همین امنیت و ایمنی سبب استقبال بیشتر هموطنان از شبکه ریلی و افزایش ضریب ۸۵ درصدی اشغال صندلی های قطار در این استان شده است .

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد : مسافرین قطارها همانند سایر مردم از پلیس انتظار تأمین نظم و امنیت را دارند و مأموران پلیس راه آهن نیز این موضوع مهم را از زمانی که فردی به عنوان مسافر وارد راه آهن می شود تا رسیدن به مقصد و خروج از ایستگاه ، بر خود وظیفه و تکلیف دانسته و با اهتمام ویژه به آن می پردازد .

ملکی در پایان عنوان کرد : رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است ، چرا که این موضوع برای ما هم یک منطق سازمانی و هم یک التزام قانونی است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

|

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان بندر کانونی حمل و نقل کالاهای اساسی از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی جهت بهره‌گیری از شبکه ریلی برخوردار بوده است .

|

نظرات کاربران