در حال بارگذاری ...
  • برقراری پرواز هفتگی در مسیر مشهد - زنجان و بالعکس

    این پرواز روزهای چهارشنبه هر هفته نیز ، ساعت ۹ صبح از فرودگاه مشهد به سمت زنجان حرکت می کند و ساعت ۱۱ در فرودگاه زنجان به زمین می نشیند و ساعت ۱۲ به سمت مشهد پرواز می کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه زنجان از برقراری پرواز هفتگی در مسیر مشهد - زنجان - مشهد خبر داد .

    محمد قاسمی با اعلام این خبر عنوان کرد : این پرواز برنامه ای یک شنبه و چهار شنبه هر هفته ، توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور انجام می شود . نخستین پرواز با هواپیمای MD82 ، در مسیر مشهد - زنجان - مشهد دوم تیر ، با ۱۵۲ مسافر در ساعت ۱۴:۴۱ وارد فرودگاه زنجان شد و در ساعت ۱۶:۱۵ با ۱۲۲ مسافر فرودگاه زنجان را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد .

    مدیر فرودگاه زنجان گفت : این پرواز روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۳ به مقصد زنجان حرکت می کند و ساعت ۱۵ در فرودگاه زنجان به زمین می نشیند . ساعت ۱۶ نیز زنجان را ترک می کند و در ساعت ۱۸ در مشهد فرود می آید .

    وی افزود : این پرواز روزهای چهارشنبه هر هفته نیز ، ساعت ۹ صبح از فرودگاه مشهد به سمت زنجان حرکت می کند و ساعت ۱۱ در فرودگاه زنجان به زمین می نشیند و ساعت ۱۲ به سمت مشهد پرواز می کند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

    جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۳ پل ارتباطی انتقال مسافران فرودگاه مشهد ، با حضور وزیر راه و شهرسازی ، افتتاح و بهره‌برداری شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ طرح توسعه اپرون فرودگاه مشهد با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد . با حضور ...

    |

    نظرات کاربران