در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت راه های شهرستان فلاورجان

    اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فلاورجان از آغاز عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت راه های این شهرستان خبر داد .

    سعید ناظمی اظهار کرد : بر اساس وضعیت راه های شهرستان و نیازسنجی انجام شده عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت برخی از راه های شهرستان فلاورجان آغاز شده است .

    وی با بیان اینکه بخشی از این پروژه تکمیل و بخش دیگر آن در دست انجام است ، افزود : اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد می شود .

    ناظمی همچنین به تصادف و آسیب دیدن راهدار سخت کوش فلاورجانی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت : متاسفانه با وجود هشدارهای مکرر مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه در حین رانندگی ، یک خودرو شخصی به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی کنترل خودرو به علی اکبر کریمی راهدار پرتلاش شهرستان فلاورجان که در این محور در حال خدمت رسانی بود برخورد کرده و وی را راهی بیمارستان می کند .

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فلاورجان تصریح کرد : این اولین بار نیست که تصادف در این محور رخ می دهد ، عمده حوادث رانندگی در این آزادراه به دلیل تخطی از سرعت مجاز و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط برخی رانندگان است .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

    |

    این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

    |

    یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

    |

    در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد .

    |

    نظرات کاربران