در حال بارگذاری ...

راه اندازی قطار بین‌المللی تهران - وان توسط شرکت رجا

قیمت بلیت قطار تهران - وان در حال حاضر با احتساب تخفیفات قابل ملاحظه نسبت به نرخ اصلی آن که در جدول کرایه‌های مشترک راه آهن‌های خاورمیانه ، در مسیر رفت یا برگشت (بلیت یکسره) به میزان ۲۲۵ هزار تومان بزرگسال و ۱۳۰ هزار تومان خردسال می‌باشد ، که البته تخفیفات ارائه شده به صورت موقت می‌باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت رجا در راستای توسعه‌ی همکاری‌های کشورهای منطقه و گسترش صنعت ایرانگردی و جهانگردی ، با همکاری راه ‌آهن‌های ایران و ترکیه ، قطار بین‌المللی تهران - وان را راه‌اندازی کرد .

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در برنامه راه‌اندازی قطار بین‌المللی تهران - وان شرکت رجا گفت : در حال حاضر قطار تهران - تبریز - وان ساعت ۹:۳۰ صبح روز دوشنبه از تهران حرکت کرده و شامگاه همان روز به شهر تبریز می‌رسد .

محمد رجبی افزود : قطار یاد شده از ایستگاه تبریز نیز مسافرگیری و ساعت ۲۲:۳۰ به سمت ایستگاه مرزی رازی حرکت می‌کند . مسافران در ایستگاه رازی از قطار پیاده شده و تشریفات گمرک و گذرنامه (خروج از ایران) را انجام می‌دهند ، سپس قطار به سمت ایستگاه مرزی کاپیکوی در راه‌آهن ترکیه حرکت کرده و در این ایستگاه نیز مسافران از قطار پیاده شده و تشریفات گمرک و گذرنامه (ورود به کشور ترکیه) را انجام خواهند داد و بر اساس توقفات مرزی و تشریفات اعلام شده در هر ایستگاه ، حدود دو ساعت این مراحل طول می‌کشد .

مدیرعامل رجا گفت : قطار پس از حرکت از ایستگاه کاپیکوی حدوداً ساعت ۸:۰۰ صبح روز سه‌شنبه به وقت ترکیه وارد ایستگاه مقصد یعنی وان می‌شود که در مجموع مدت زمان انجام این سفر در مسیر رفت یا برگشت حدودا ۲۴ ساعت می‌باشد .

رجبی در زمینه روش‌های خرید بلیت افزود : امکان خرید بلیت این قطار از کلیه کانال های فروش بلیت قطار از جمله دفاتر فروش سامانه ۱۵۳۹ و سایت رجا امکان پذیر می باشد .

مدیرعامل رجا در خصوص قیمت بلیت قطار تهران - وان گفت : قیمت بلیت قطار تهران - وان در حال حاضر با احتساب تخفیفات قابل ملاحظه نسبت به نرخ اصلی آن که در جدول کرایه‌های مشترک راه آهن‌های خاورمیانه ، در مسیر رفت یا برگشت (بلیت یکسره) به میزان ۲۲۵ هزار تومان بزرگسال و ۱۳۰ هزار تومان خردسال می‌باشد ، که البته تخفیفات ارائه شده به صورت موقت می‌باشد .

وی تأکید کرد : هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطار بین‌المللی تهران-وان علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir می‌توانند با تلفن ۱۵۳۹ (سامانه ارتباط با مشتریان شرکت رجا) از سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند .




مطالب مرتبط

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران