در حال بارگذاری ...
  • اعلام آمادگی جمهوری غنا برای توسعه همکاری‌ها با ایران در منطقه آزاد شهر فرودگاهی

    ظرفیت‌های موجود در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امکان سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی را در این مجموعه فراهم نموده و آغاز فعالیت منطقه آزاد شهر فرودگاهی بستری مناسب برای رشد همکاری‌های بین‌المللی ایجاد کرده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست مشترک مشاور رئیس جمهور و رئیس مناطق آزاد جمهوری غنا با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) روز گذشته برگزار شد .

    علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این جلسه با اعلام آمادگی برای توسعه همکاری‌ها میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری غنا در منطقه آزاد شهر فرودگاهی اظهار داشت از انتقال تجربیات دو طرف در حوزه مناطق آزاد استقبال می کنیم .

    رستمی گفت : ظرفیت‌های موجود در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امکان سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی را در این مجموعه فراهم نموده و آغاز فعالیت منطقه آزاد شهر فرودگاهی بستری مناسب برای رشد همکاری‌های بین‌المللی ایجاد کرده است .

    در ادامه جلسه مایکل اوکی بافی مشاور رئیس جمهور و رئیس مناطق آزاد غنا با قدردانی از استقبال گرم جمهوری اسلامی ایران از هیات غنایی بیان داشت جمهوری غنا آماده توسعه همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران و انتقال تجربیات مشترک بین دو کشور است . یکی از اهداف مهم سفر به ایران الگو گرفتن از تجربیات موفق این کشور و توسعه روابط اقتصادی است .

    در ادامه ، مشاور رئیس جمهور و رئیس مناطق آزاد غنا به همراه سفیر این کشور از ترمینال گالری سلام و پایانه بار هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کردند .




    مطالب مرتبط

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

             

    |

             

    |

    ناوگان مورد استفاده در مسیرهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اتحادیه اروپا ؛ به صورت مستمر تحت این نظارت و بازرسی قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در نامه‌ای به مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن تشکر و قدردانی بابت ...

    |

    نظرات کاربران