در حال بارگذاری ...
  • توسعه سامانه‎های کمک ناوبری در فرودگاه ها به صورت فاز به فاز

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران ، در جلسه هم‎اندیشی مدیران ستاد و فرودگاه‎های سراسر کشور گفت : به دنبال ایجاد مسیرهای جدید هوایی برای جذب پروازهای عبوری و ایجاد رقابت با کشورهای همسایه هستیم .

    محمد امیرانی با اشاره به ایجاد تغییرات مدیریتی در اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و سرپرستی مجید یارندی گفت : در حال حاضر برنامه‎ای برای تغییرات ساختاری نداریم و سعی می‎کنیم پس از بررسی مسئل و مشکلات موجود ، بهترین تصمیم را برای بهبود شرایط در این حوزه بگیریم .

    امیرانی با اشاره به اینکه برای توسعه سامانه‎های کمک ناوبری به صورت فاز به فاز عمل خواهد شد ، گفت : یکی دیگر از موارد موضوع سامانه‎های کمک بازرسی Xray و Getway است . تعدادی از این سامانه‎ها خریداری شده است و با اولویت توزیع خواهند شد و همچنین یکی از برنامه‎های ما حمایت از تولیدات داخلی مرغوب در این زمینه است که بنا بر توصیه‎های جدید از این به بعد سامانه‎های کمک بازرسی دومنبعه را تهیه خواهیم کرد .

    وی نظارت بر ساخت و سازها در فرودگاه را بسیار مهم عنوان کرد و گفت : این موضوع اهمیت زیادی دارد که ساختمان‎های ساخته شده خود به موانع پروازی تبدیل نشود .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر با در نظر گرفتن وضعیت جاری و حجم ترافیک هوایی و نیز تعداد فرودگاه‌های کشور ، حداقل نیاز به ۲۴۸ کنترلر جدید و جهت اجرای قوانین ملی و بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری (ATCO) و انجام آن نیاز به ۳۰۰ کنترلر جدید است که با توجه به میانگین سنی کنترلرهای ترافیک ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد دو درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، امنیت و مدیریت سرعت مسیریابی داده‌ها در دیتا سنتر فرودگاه بین‌المللی لارستان ارتقا یافت .

    |

    فرودگاه‌های زاهدان ، ایرانشهر و سراوان عملیاتی است و به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به پروازهای اورژانسی و امدادی هستند .

    |

    نظرات کاربران