در حال بارگذاری ...
  • آغاز پروازها از ترمینال گالری سلام در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

    همکاری های بسیار خوبی بین نهادهای فعال در امر اعزام و پذیرش مسافران برای ادامه پروازهای این ترمینال صورت گرفته و براساس برنامه ریزی ها ، پروازهای ترمینال گالری سلام به صورت منظم ادامه خواهد داشت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ نخستین پرواز از ترمینال گالری سلام ساعت ۸ صبح امروز یکم تیرماه انجام شد .

    حسن خوشخو معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص آغاز پروازها از ترمینال گالری سلام گفت : پس از افتتاح ترمینال گالری سلام توسط ریاست محترم جمهور ، امروز رسما بهره برداری از این مجموعه آغاز شد . بر اساس دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ، نخستین پرواز از ترمینال گالری سلام توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور ، ساعت ۸ صبح امروز یکم تیرماه به مقصد دوبی انجام گرفت .

    خوشخو گفت : برای این پرواز برنامه ای ویژه توسط شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تدارک دیده شده بود و علاوه بر اهدای گل به مسافران و کادر پرواز ، پذیرایی صبحانه نیز از آن ها انجام شد .

    وی با اشاره به ادامه روند انجام پروازها از ترمینال گالری سلام گفت : همکاری های بسیار خوبی بین نهادهای فعال در امر اعزام و پذیرش مسافران برای ادامه پروازهای این ترمینال صورت گرفته و بر اساس برنامه ریزی ها ، پروازهای ترمینال گالری سلام به صورت منظم ادامه خواهد داشت .

     سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود : پروازهای ترمینال گالری سلام طبق زمانبندی های انجام شده صورت می گیرند و اطلاع رسانی در خصوص این پروازها از طریق رسانه ها و فضای مجازی انجام خواهد گرفت .

     




    مطالب مرتبط

    پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقا سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین در عملیات حج عمره ۱۴۰۳ جهت کاهش ایستایی زائرین با رعایت ملاحظات مربوطه در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

    |

    نظرات کاربران