در حال بارگذاری ...
  • لزوم تعامل هر چه بیشتر هوانیروز با شرکت فرودگاه‎ها برای توسعه خدمات فرودگاه اهواز

    در حال حاضر با توجه به حجم ترافیک پروازی در فرودگاه اهواز و کمبود فضای ترمینالی ، انتظار می‎رود هوانیروز همکاری لازم در جهت گسترش فرودگاه و زمینه ارایه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به همشهریان و مسافران گرامی را ایجاد کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون برنامه‎ریزی ، نظارت و امور اقتصادی خواستار تعامل هر چه بیشتر هوانیروز با شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص جابجایی محل استقرار بالگردها با در نظر گرفتن منافع مردم و مسافران در فرودگاه اهواز شد .

    حمیدرضا سیدی در این نشست به سوابق حضور هوانیروز در فرودگاه‎ها اشاره کرد و گفت: به واسطه هشت سال جنگ تحمیلی ، در برخی از فرودگاه‎های کشور فضایی جهت حضور بالگردها اختصاص یافت که اکنون با توجه به افزایش مشکلات و نیاز به گسترش فرودگاه‎ها انتظار می‎رود هوانیروز با تعامل هر چه بیشتر نسبت به رفع مشکلات با فرودگاه‎ها همکاری کند .

    وی به وجود فضای کافی در اطراف فرودگاه اهواز اشاره کرد و گفت : در حال حاضر فضای کافی جهت حل مشکل هوانیروز وجود دارد و اگر در زمینه حقوقی توافقاتی صورت گیرد این مشکل به زودی حل خواهد شد.

    سیدی با اشاره به نقش مهم هوانیروز در کشور و منطقه گفت : مقامات استانی نیز باید تدابیر لازم و همکاری نسبت به حل مشکل جانمایی هوانیروز را اتخاذ کنند .

    مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان نیز در این نشست با ابراز امیدواری در خصوص توافق با هوانیروز در جابجایی محل بالگردها به محوطه بیرونی حصار فرودگاه گفت : ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز مدت‎هاست در انتظار ایجاد مسیر دسترسی به رمپ پروازی از ناحیه هوانیروز است که امیدواریم با همکاری هوانیروز و توافق بر سر جابجایی به مرحله بهره‎برداری برسد . در حال حاضر با توجه به حجم ترافیک پروازی در فرودگاه اهواز و کمبود فضای ترمینالی ، انتظار می‎رود هوانیروز همکاری لازم در جهت گسترش فرودگاه و زمینه ارایه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به همشهریان و مسافران گرامی را ایجاد کند .

    گفتنی است ، در این نشست مدیرکل امور املاک دولتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، نمایندگان وزارت دفاع و هوانیروز ، سرپرست دفتر حقوقی وزارت جهاد کشاورزی ، رییس امور مستندسازی املاک دولتی معاونت حقوقی ریاست جمهوری ، مدیر ساماندهی عرصه و اماکن فرودگاهی و دیگر کارشناسان حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با طرح‌های توسعه فرودگاه اهواز بتوانیم زمینه ظرفیت‌های استانی را برای توسعه برنامه های اقتصادی فراهم کنیم .

    |

    ظرفیت ترمینال فرودگاه اهواز پیش از این یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال بود و باتوجه به انجام عملیات بهسازی ، این آمار دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافته است .

    |

    نظرات کاربران