در حال بارگذاری ...
  • ساعت ۶ صبح اوج ترافیک پروازی در فرودگاه های کشور

    اردیبهشت ماه ، فرودگاه کرمان با متوسط ۱۶۷ مسافر در هر پرواز و فرودگاه کلاله با متوسط دو مسافر در هر پرواز بیشترین و کمترین تراکم مسافر را داشته اند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در اردیبهشت ماه سال جاری ، اوج پروازها طی ۲۴ ساعت شبانه روز ، در ساعت شش صبح و طی روزهای هفته ، بیشترین پروازها در چهارشنبه بوده است .

    اردیبهشت سال جاری در مقایسه با ماه گذشته شاهد افزایش یک درصدی در نشست و برخاست در فرودگاه های کشور و در عین حال کاهش یک درصدی در اعزام و پذیرش مسافر بودیم .

    اردیبهشت ماه ، فرودگاه کرمان با متوسط ۱۶۷ مسافر در هر پرواز و فرودگاه کلاله با متوسط دو مسافر در هر پرواز بیشترین و کمترین تراکم مسافر را داشته اند . همچنین در ماه گذشته طی ۲۴ ساعت شبانه روز ، اوج پروازها در ساعت شش و در روزهای هفته ، اوج پروازها در چهارشنبه بود .

    در اردیبهشت ۹۸ دست کم ۸۰ درصد نشست و برخاست تمام پروازها در فرودگاه ها به ترتیب در ۹ فرودگاه شامل مهرآباد ، مشهد ، امام خمینی (ره) ، شیراز ، کیش ، اهواز ، اصفهان ، تبریز و بندرعباس انجام شد . ضمن اینکه ۸۵ درصد از تمام نشست و برخاست ها شامل پروازهای داخلی با ۸۳ درصد اعزام و پذیرش مسافر بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    فرودگاه بین المللی کرمان ، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده باش قرار دارند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران