در حال بارگذاری ...
  • برگزاری دهمین نشست کارگروه مشترک همکاری‌های حمل و نقل ایران و روسیه در تهران

    ریاست هیئت ایرانی را در این اجلاس شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و ریاست هیئت وزارت حمل و نقل فدراسیون روسیه را آقای الکساندرف بر عهده دارند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دهمین نشست کارگره مشترک همکاری های حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه صبح امروز در هتل اسپیناس پالاس تهران آغاز شد و تا ۲۸ خرداد ماه ادامه دارد .

    امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل‌های معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری دهمین نشست کارگره مشترک همکاری‌های حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه که از صبح امروز در هتل اسپیناس پالاس تهران اغاز شد و تا  تا ۲۸خرداد ماه ادامه دارد ، گفت : در جریان برگزاری این نشست دو روزه طرفین در خصوص نقاط مشترک همکاری دو طرف به مذاکره و تبادل نظر می‌پردازند .

    وی افزود: پس از بررسی و انجام توافقات اولیه پنج کمیته کاری تخصصی شامل «کمیته حمل و نقل ترکیبی و کریدور حمل و نقل بین‌المللی شمال _ جنوب» ، «کمیته حمل و نقل ریلی» ، «کمیته حمل و نقل دریایی»، «کمیته حمل و نقل جاده‌ای» ، «کمیته حمل و نقل هوایی» تشکیل خواهد شد و امیدواریم در نهایت بتوانیم به‌ پروتکل سازنده و تاثیرگذار دست یابیم .

    گفتنی است ؛ ریاست هیئت ایرانی را در این اجلاس شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و ریاست هیئت وزارت حمل و نقل فدراسیون روسیه را آقای الکساندرف بر عهده دارند .




    مطالب مرتبط

    سامانه یکپارچه سفر در راستای هوشمندسازی حوزه حمل و نقل یکی از اقداماتی است که با سرعت و دقت در این معاونت پیگیری می‌شود که از مزایای آن دسترسی مردم به شیوه‌های مختلف سفر در یک سامانه واحد است و می‌تواند رضایت مردم را در پی داشته‌ باشد .

    |

    هدفگذاری ما برای سال آینده دستیابی به رکورد یک میلیون ۶۰۰ هزار تُن حمل بار از طریق ناوگان ریلی است که با توجه به افزایش ظرفیت ناوگان و ورود به بازار‌های تازه از جمله بازار مواد معدنی و ترانزیت دستیابی به ارقام بالاتر دور از انتظار نیست .

    |

    سرمایه‌گذاری اصلی توسط بخش خصوصی انجام‌ می‌شود و باید مسیر را برای حضور فعال آن‌ها هموار کنیم تا با حمایت دولت بتوانند نقش اصلی در توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی داشته‌باشند . بدیهی است ، استفاده بیشتر از حمل‌ونقل عمومی ریلی و جاده‌ای منجر به کاهش حوادث و افزایش ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ شهریار افندی زاده در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته گفت : امروزه کریدورهای ترانزیتی از ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت : عملیات اجرایی پایانه مرزی موقت آستارا و راه موقت دسترسی به آن ، در محل منتهی الیه پل ...

    |

    نظرات کاربران