در حال بارگذاری ...
  • حمل بیش از ۷۷ هزار تن گندم از طریق خطوط ریلی کرمان طی ۹ ماه گذشته

    کاهش مصرف انرژی ، بار ترافیک جاده ای و آلاینده های زیست محیطی ، ایمنی فوق العاده بالا و همچنین ورود گندم باکیفیت و سالم از مهمترین مزایای حمل و نقل ریلی است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن کرمان از حمل بیش از ۷۷ هزار تن گندم از طریق خطوط ریلی در ۹ ماه گذشته خبر داد .

    محمدرضا فیروزکوهی گفت : از مهر ماه سال گذشته تاکنون ، بیش از ۷۷ هزار تن گندم از سراسر کشور از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی به استان کرمان حمل شده است . همچنین از ابتدای امسال تا کنون ۵۴ هزار و ۲۸۵ تن گندم از طریق خطوط ریلی و توسط ۴۲۴ واگن وارد استان شده است .

    مدیرکل ناحیه راه آهن کرمان بیان کرد : در حال حاضر قسمت اعظمی از نیاز گندم استان کرمان از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی تامین می شود .

    وی اذعان داشت : کاهش مصرف انرژی ، بار ترافیک جاده ای و آلاینده های زیست محیطی ، ایمنی فوق العاده بالا و همچنین ورود گندم باکیفیت و سالم از مهمترین مزایای حمل و نقل ریلی است .

     




    مطالب مرتبط

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه آمادگی راه آهن کرمان به منظور آمادگی در خصوص ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن کرمان از اصلاح خطوط و نصب سوزن‌های سایت تخلیه و بارگیری بوتیا در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و پیشگیری از ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راه آهن فارس از جابه‌جایی ۴۲هزار مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه طی آبان‌ماه سال جاری خبر داد .

    |

    نظرات کاربران