در حال بارگذاری ...
  • بهسازی و نوسازی تسمه نقاله‎های دوار ترمینال‎های فرودگاه مهرآباد

    این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و با هماهنگی اداره کل تسهیلات و تجهیزات در حال اجرا است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت : به منظور تسهیل و تسریع تحویل بار مسافران ، تسمه نقاله‎های دوار ترمینال‎های مختلف فرودگاه مهرآباد در حال بهسازی و نوسازی هستند .

    میرسعید صفی‎‎نیا گفت : با توجه به کاهش زمان ایستایی مسافران و افزایش سرعت و تسهیل در تحویل بار آنها پروژه تعویض تسمه نقاله‎ها تصویب و اجرای آن آغاز شد که در سال گذشته بخشی از تسمه نقاله‎های ترمینال ۶ تعویض شد .

    وی گفت : در ادامه انجام این پروژه در ترمینال ۴ تسمه نقاله‎های بارانداز کاملا نوسازی شده است و تسمه نقاله دوار آن به تسمه نقاله پالتی به طول ۵۷ متر با ۴ موتور گیربکس با مصرف انرژی کمتر تعویض شده است و دو دستگاه تسمه نقاله دیگر در ترمینال ۶ نیز به زودی تعویض خواهد شد .

    صفی‎نیا در مجموع ، طول تسمه نقاله‎های تعویض شده و در حال تعوض را ۳۴۰ متر عنوان کرد و گفت : این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و با هماهنگی اداره کل تسهیلات و تجهیزات در حال اجرا است .




    مطالب مرتبط

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از تجهیزات عملیات زمستانی فرودگاه مهرآباد بازدید کرد ...

    |

    نظرات کاربران