در حال بارگذاری ...

انتخاب معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان استاندار جدید گلستان

حق شناس متولد سال ۱۳۴۶ در شهر بندر انزلی و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق ، کارشناسی ارشد اقتصاد نظری و دکتری در رشته اقتصاد است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، هادی حق شناس ؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تصویب هیأت وزیران استاندار گلستان شد .

در جلسه هیأت دولت و با رای اعتماد هیأت وزیران ، هادی حق‌شناس به‌ عنوان استاندار گلستان انتخاب شد ، تا پیش از این میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان بود .

حق شناس متولد سال ۱۳۴۶ در شهر بندر انزلی و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق ، کارشناسی ارشد اقتصاد نظری و دکتری در رشته اقتصاد است .

مدیرکل اسبق بنادر و کشتیرانی گیلان ، نماینده مردم بندر انزلی در دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی ، عضویت در هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی ، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، عضو غیرموظف هیئت مدیره کشتی‌سازی خلیج فارس به مدت چهار سال، معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان‌های مازندران ، گیلان و خوزستان و عضو هیات عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از سوابق اجرایی حق‌شناس است .

مناف هاشمی ؛ استاندار سابق گلستان بود که بعد از وقوع سیل توسط معاون اول رئیس جمهوری بر کنار شد .

 




مطالب مرتبط

نقشه های دریانوردی تولید شده بر اساس استاندارد سری S-100 این قابلیت را خواهند داشت که در بستر الکترونیکی انواع اطلاعات مورد نیاز شامل اطلاعات هواشناسی ، موج ، جریان ، نمای بستر و ... را به صورت همزمان در اختیار دریانوردان قرار دهد . 

|

بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

|

"سامانه یکپارچه عملیات بندری" به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل ، طراحی و تولید می‌باشد .

|

فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم‌نامه همکاری ...

|

نظرات کاربران