در حال بارگذاری ...

احداث ۳۰۰ کیلومتر از آزادراه تهران - شمال تا پایان امسال

اگر قطعه اول احداث شود ، وقت مردم کمتر تلف می‌شود همچنین در نظر داریم تا پایان امسال ۳۰۰ کیلومتر آزادراه دیگر احداث کنیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان برنامه و بودجه به دلیل ترافیک‌های طولانی و اتلاف وقت در جاده چالوس از مردم عذرخواهی کرد و گفت : متعهد می شوم که قطعه یک آزادراه تهران - شمال امسال افتتاح شود .

محمدباقر نوبخت صبح امروز در حاشیه بازدید از قطعه یک آزادراه تهران - شمال در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان با همکاری بنیاد مستضعفان برای تکمیل قطعه اول آزادراه تهران - شمال در نظر گرفته شده است ، اظهار داشت : ۶۰ کیلومتر از این آزادراه احداث می‌شود که با راه‌اندازی آن ، مسیر تهران تا چالوس به دو ساعت کاهش خواهد یافت .

وی گفت : اگر قطعه اول احداث شود ، وقت مردم کمتر تلف می‌شود همچنین در نظر داریم تا پایان امسال ۳۰۰ کیلومتر آزادراه دیگر احداث کنیم .

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اتصال دو استان گیلان و آذربایجان غربی به شبکه ریلی در سال گذشته ادامه داد : امسال نیز در نظر داریم قطعه ریلی میانه - بستان‌آباد راه‌اندازی شود و به دنبال آسایش و امنیت مردم هستیم . از این رو تا پایان امسال قطعه یک آزادراه تهران - شمال به بهره‌برداری می‌رسد .

وی در پاسخ به این پرسش که چرا علی‌رغم وعده معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر افتتاح قطعه آزادراه تهران - شمال در سال گذشته ، این اتفاق رخ نداد ؟ گفت : به آرشیوهایتان مراجعه کنید و ببینید آیا من چنین قولی داده بودم یا نه ؟ هر وعده‌ای که من دادم مانند اتصال دو استان گیلان و آذربایجان غربی به شبکه ریلی در سال گذشته محقق شد . من از وعده‌های جهانگیری بی‌خبرم ؛ در حال حاضر نیز وعده می‌دهم و متعهد می‌شوم که قطعه یک آزادراه تهران - شمال در سال جاری افتتاح شود .

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره قطعات دوم و سوم آزادراه تهران شمال ، تصریح کرد : اجازه دهید قطعه یک تکمیل شود ، پس از اتمام قطعه یک ، درباره جزئیات قطعات دوم و سوم نیز توضیح داده خواهد شد.

نوبخت درباره آزادراه همت - کرج گفت : بخش زیادی از این آزادراه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد با این اقدامات، بار سنگین ترافیک خودروهای عبوری که از مسیر استان البرز و کرج به سایر استان‌ها تردد می‌کنند ، کاهش خواهد یافت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا ایلاتی مدیرعامل هلدینگ پایا ترابر سینا (هلدینگ تخصصی حمل و نقل بنیاد مستضعفان) در مراسم تفاهم نامه سرمایه‌گذاری و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن در مراسم امضای تفاهم‌نامه که در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برپا شده بود ، گفت : با توجه به اهتمام دولت سیزدهم جهت ...

|

نظرات کاربران