در حال بارگذاری ...
  • تسهیل جابه‌جایی محصولات کشاورزی با استفاده از ناوگان استاندارد

    برای تسهیل شرایط حمل و نقل و جلوگیری از بروز مشکلات و تخلفات ، بازدیدهای روزانه از مراکز حمل و تخلیه محصولات و نظارت بر شرکت های حمل و نقل کالا در حال انجام است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محسن یازرلو گفت : مهم‌ترین راهی که شرایط حمل و جابه‌جایی محصولات کشاورزی و هدر رفت آنها را تسهیل می‌کند ، تامین ناوگان استاندارد از شرکت‌های حمل و نقل کالا و دارا بودن بارنامه است .

    محسن یازرلو امروز اظهار داشت : طبق اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان ، برداشت ۱۴۰ هزارتن کلزا ، یک میلیون تن گندم ، ۹۰ هزارتن جو، ۱۶۰ هزارتن سیب زمینی و سایر محصولات در این فصل پیش بینی شده که به دلیل استراتژیک و فساد پذیربودن آنها ، اگر با ناوگان های استاندارد تحت نظر شرکت های حمل و نقل کالا حمل نشوند ، صدمات زیادی بر پیکره اقتصادی استان وارد می شود .

    به گفته وی ، در حال حاضر ۸۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای استان برای حمل و جابه جایی این محصولات آماده سازی و تجهیز شدند و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی نیز ، بیش از ۱۵ هزار ناوگان دیگر از سراسر کشور درخواست شده است .

    یازرلو اظهار کرد : برای تسهیل شرایط حمل و نقل و جلوگیری از بروز مشکلات و تخلفات ، بازدیدهای روزانه از مراکز حمل و تخلیه محصولات و نظارت بر شرکت های حمل و نقل کالا در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا ، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است .

    |

    مازوت ، سیمان به صورت کیسه‌ای و فله ، چغندر قند ، کلینگر ، کنجاله ، سنگ سنگبری ، گازوئیل ، خاک‌معدنی و پلی اتلین جزء ۱۰ کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالای استان کرمانشاه بارگیری و جابه‌جا شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه گفت : در علم و امنیت جزو کشورهای پیشرفته هستیم در مورد تصادفات رانندگی کار اساسی ...

    |

    پایانه مرزی پرویزخان ؛ قطب اقتصادی غرب کشور و از مرزهای فعال است و ۴۵ درصد صادرات کالاهای غیرنفتی از کشورمان به کشور عراق از طریق این مرز صورت می‌گیرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم آباد گفت : طی هفت ماهه نخست سال جاری بهسازی ۷۰ کیلومتر از محورهای ...

    |

    نظرات کاربران