در حال بارگذاری ...
  • بازدید معاون مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن از پروژه محور ریلی کرمان - سیرجان

    پروژه خط ریلی محور کرمان - سیرجان به عنوان اولین و تنها طرح ریلی کشور با همکاری بخش خصوصی و راه آهن به طول ۱۷۰ کیلومتر در دست اجراست .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مدیر کل خط و سازه های فنی راه آهن از محور ریلی کرمان به سیرجان به عنوان اولین و تنها طرح ریلی کشور که با همکاری بخش خصوصی در حال اجراست در منطقه بهرامجرد بازدید کرد .

    امرالهی معاون مدیر کل خط و سازه های فنی راه آهن و علی قارداشی مدیرکل دفتر مهندسی و نظارت تاسیسات زیربنایی با حضور در محل اجرای پروژه در جریان آخرین فعالیت ها و اقدامات این پروژه قرار گرفتند .

    گفتنی است پروژه خط ریلی محور کرمان - سیرجان به عنوان اولین و تنها طرح ریلی کشور با همکاری بخش خصوصی و راه آهن به طول ۱۷۰ کیلومتر در دست اجراست .

    شایان ذکر است با بهره برداری از این پروژه ، سالانه ۵ میلیون تن بار از طریق این خط ریلی حمل و به واسطه این طرح قطار مسافری کرمان - سیرجان - بندرعباس و زاهدان - بندرعباس نیز راه اندازی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه آمادگی راه آهن کرمان به منظور آمادگی در خصوص ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میرحسن موسوی ، معاون مسافری راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت : در قانون ماده ۱۲ اشاره شده است طبق مصوبه هیات وزیران ، ...

    |

    در مهر ماه سال جاری یک میلیون و ۳۹۵ هزار و ۶۴۳ مسافر و زائر توسط دو هزار و ۲۵۴ رام قطار در این اداره کل جابه‌جا شده‌اند که ضریب اشغال قطارهای مسافری مهر ماه با احتساب ۱۰۰ درصد فروش ۹۴ درصد بوده است .

    |

    با توجه به موقعیت استراتژیک این اداره کل در شبکه ریلی کشور و ترافیک قطارهای مسافری در محدوده استحفاظی این اداره کل ، حمل و نقل بار نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که برنامه‌ریزی و اجرای آن در خطوط مشترک ریلی بار و مسافر مستلزم تلاشی مضاعف است و این مهم با تلاش همکاران خدوم ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن از سیر ۴ هزار و ۳۱۰ رام قطار و جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر در طول برنامه ...

    |

    نظرات کاربران