در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر رفع موانع نصب سامانه ILS باند ۲۹ راست در فرودگاه مهرآباد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاونت عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از واحدهای عملیاتی فرودگاه مهرآباد بر برگزاری جلسات کارشناسی برای رفع موانع نصب سامانه ILS باند ۲۹ راست این فرودگاه تاکید کرد .

    محمد امیرانی در جریان این بازدید از بخش‎های مختلف عملیاتی در ایرساید و برج مراقبت مهرآباد دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند بازسازی و بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک مهرآباد و همچنین پروژه نصب سوئیچینگ و ساختمان تسهیلاتی برج مراقبت قرار گرفت .

    وی پس از شنیدن گزارش مدیرکل فرودگاه مهرآباد در مورد روند کار و مشکلات موجود در پروژه‎های در حال اجرا در زمینه رفع مشکلات مطرح شده و همچنین بکارگیری امکانات و تجهیزات استاندارد در ساختمان ایمنی و آتشنشانی قول مساعد داد .

    امیرانی در پایان بازدید از پل رودخانه کن در انتهای باند فرودگاه مهرآباد در خصوص نصب ILS باند ۲۹ تاکید کرد که طی جلساتی با متخصصان این امر یک راهکار نهایی جهت رفع سریع آن ، که یکی از موارد عدم تطابق‎های باند ۲۹ راست است ، اقدام شود .




    مطالب مرتبط

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    فرودگاه‌های زاهدان ، ایرانشهر و سراوان عملیاتی است و به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به پروازهای اورژانسی و امدادی هستند .

    |

    برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران