در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی قطعات بزرگراه خلیج فارس حد فاصل بزباز ـ بند

    اعتبار تخصیص یافته بعد از دور اول سفر رئیس جمهور به استان بالغ بر ۱۵۱.۵ میلیارد ریال که مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات اعلام شده مربوط به مطالبات پروژه و مابقی جهت اتمام پروژه مورد نیاز است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی قطعات در دست اجرای بزرگراه خلیج فارس حد فاصل بزباز ـ بند خبر داد .

    فرزاد رستمی گفت : پروژه بزرگراه خلیج فارس حد فاصل بزباز ـ بند و یکی از پروژه‌های ملی این اداره کل که در شهرستان عسلویه و در انتهای حوزه استحفاظی استان بوشهر به استان بندرعباس است . این محور دارای اهمیت زیادی است و در صورت تکمیل و راه‌اندازی این طرح شاهد تسهیل در رفت و آمد و همچنین تکمیل‌کننده کریدور اتصالی جنوب به شمال استان خواهیم بود .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : اعتبار تخصیص یافته بعد از دور اول سفر رئیس جمهور به استان بالغ بر ۱۵۱.۵ میلیارد ریال که مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات اعلام شده مربوط به مطالبات پروژه و مابقی جهت اتمام پروژه مورد نیاز است .

    وی افزود : این محور ۳۵ کیلومتر طول دارد و سه دستگاه پل بزرگ در آن اجرا می‌شود که اکنون کل پیشرفت فیزیکی قطعات در دست اجرای این پروژه ۸۵ درصد است . اجرای پروژه‌های زیرساختی مورد تأکید و توجه است و با همه توانمندی و ظرفیت موجود در این عرصه اهتمام می‌ورزیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ بازدید استاندار بوشهر از طرح وفاق شهرستان دیر مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی عملیات اجرایی ...

    |

    طول این سه قطعه حدود ۴۰ کیلومتر است که از میدان بندر ریگ به سمت بوشهر آغاز خواهد شد و پیمانکاران این سه قطعه در حال تجهیز کارگاه و استقرار ماشین آلات راهسازی هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت : دولت سیزدهم با فعال‌ کردن ۱۸۹ طرح با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال ، توجه ...

    |

    در این بازدید که از محورهای ورودی دیلم ، باند دوم کمربندی گناوه ، چهارخطه کمربندی برازجان و احداث باند دوم محور اهرم-برازجان به عمل آمد ، روند اجرایی پروژه های مذکور را مورد بررسی قرار گرفت .

    |

    نظرات کاربران