در حال بارگذاری ...
  • انجام موفقیت آمیز تست‌های تاکسی پرنده لیلیوم جت در شهر مونیخ آلمان

    این تاکسی هوایی در آسمان بسیار آرام بوده و سروصدای بسیار کمی تولید می‌کنند . همچنین حداکثر سرعت آن‌ها ۳۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تست‌های نخستین تاکسی پرنده به نام لیلیوم جت با موفقیت در شهر مونیخ آلمان انجام شد . این تاکسی هوایی با برخورداری از ۳۶ موتور جت الکتریکی می‌تواند به آرامی از زمین بلند شده و پرواز کند .

    تست‌های اولین مدل پیش‌تولید تاکسی پرنده الکتریکی لیلیوم جت در آلمان با موفقیت انجام شد . این تاکسی پرنده الکتریکی دارای ظرفیت ۵ نفر است و حدود ۱.۵ تن وزن دارد . در طول آزمایش مراحل برخاستن از زمین و پرواز آن در آسمان هیچ مشکلی مشاهده نشده است . شرکت سازنده این تاکسی پرنده قصد دارد این وسیله نقلیه هوایی را برای انجام مانورهای سخت در آسمان آماده کند .

    جزئیات تاکسی پرنده

    این تاکسی‌های پرنده از ۳۶ موتور جت الکتریکی در بال‌های خود بهره می‌برند و تا سال ۲۰۲۵ در حداقل ۲ شهر آلمان قابل استفاده تجاری خواهند بود . این تاکسی هوایی در آسمان بسیار آرام بوده و سروصدای بسیار کمی تولید می‌کنند . همچنین حداکثر سرعت آن‌ها ۳۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود .

    بنیان‌گذار شرکت تولیدکننده تاکسی‌های پرنده در خصوص این پروژه عنوان کرد : ساخت تاکسی پرنده لیلیوم جت هزینه‌های کمتری نسبت به بالگردها به همراه خواهد داشت ؛ چرا که در ساخت آن‌ها از هیچ‌گونه سیستم مکانیکی استفاده نکرده‌ایم و مصرف انرژی این وسایل نقلیه فقط یک‌دهم بالگردها است .

    ما این تاکسی‌های پرنده را فقط به شرکت‌های بزرگ و اشخاص ثروتمند عرضه نمی‌کنیم ، بلکه هدف ما فراگیر شدن این نوع از وسایل نقلیه است تا تمامی شهرها بتوانند زمان و هزینه رفت‌وآمدها را کاهش دهند . همچنین این تاکسی های پرنده طی ۱۰ سال آینده به صورت کاملا خودران به بازار عرضه خواهند شد .

    •  




    نظرات کاربران