در حال بارگذاری ...
  • محور کلور – درام جایگزین مناسب برای اتصال خلخال و هشتجین به سمت طارم

    خوشبختانه این پروژه در حال حاضر پیشرفت خیلی خوبی داشته و در حدود ۸ کیلومتر از محور آماده ساب بیس می باشد و در حال حاضر حدود ۵ الی ۶ کیلومتر محور به ساب بیس رسیده و در این میان ۵۴ کیلومتر محور بین استان اردبیل و استان زنجان خلع داشت یعنی فاصله ای که به پیمان نرفته بود این هم به پیمانکار ابلاغ شد که ان شاءالله کل محور را ما بتوانیم به محدوده استان زنجان مرتبط کنیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی محور کلور – درام را جایگزین مناسب برای اتصال خلخال و هشتجین در استان اردبیل به سمت طارم و شبکه راه‌های ملی عنوان کرد .

    امیر امینی در سفر دو روزه خود به استان اردبیل در تشریح بازدید از پروژه کلور – درام گفت : برای بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان خلخال در استان اردبیل از محور زنجان به سمت درام ، وارد محدوده استان اردبیل شدیم . این محور یکی از محورهایی که حداقل مدت ۱۰ سال است که توسط نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود . شاید بتوان گفت یک محور جایگزین مناسب برای اتصال خلخال و هشتجین به سمت طارم و شبکه راه‌های ملی ، همین محور کلور - درام می باشد .

    وی گفت : سال گذشته ما بازدیدی داشتیم از این محور و یک پیمانکاری در محدوده اردبیل مشغول به‌کار بود سرعت کار پیمانکار توانمند ما بسیار پایین بود شاید به لحاظ تامین منابع هم مشکلاتی در این پروژه وجود داشت . تا مرز استان زنجان در حدود ۵۵ کیلومتر این محور روی حوزه اردبیل بود و این محور از سمت کلور یا شاهرود شروع می شد ما خوشبختانه توانستیم ۲۸ کیلومتر از مسیر تردد مردم محلی را که در آنجا تردد بسیار دشوار بود به عنوان اولویت اول در دست بگیریم و در داخل این ۲۸ کیلومتر هم حدود ۲۰ کیلومتر محور را باز به لحاظ اجرایی سرعت بیشتری دادیم ، مطالعاتش را هم یک مقداری تطبیق داده از سمت کلور محور را به راه اصلی تبدیل کردیم .

    معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ادامه داد : خوشبختانه این پروژه در حال حاضر پیشرفت خیلی خوبی داشته و در حدود ۸ کیلومتر از محور آماده ساب بیس می باشد و در حال حاضر حدود ۵ الی ۶ کیلومتر محور به ساب بیس رسیده و در این میان ۵/۴ کیلومتر محور بین استان اردبیل و استان زنجان خلع داشت یعنی فاصله ای که به پیمان نرفته بود این هم به پیمانکار ابلاغ شد که ان شاءالله کل محور را ما بتوانیم به محدوده استان زنجان مرتبط کنیم .

    وی گفت : پیمانکار حوزه زنجان هم اگر فعال شده و در صورتی که ما بتوانیم منابع مالی را به این پروژه تزریق کنیم و با همین سرعت و به همین روال کار جلو برود و پیمانکاران کارگاه هایشان را تعطیل نکنند خیلی امیدوارم که در اواسط سال آینده بتوانیم یک تردد مناسبی البته بدون آسفالت در حد ساب بیس در ۲۵ کیلومتر که هیچ گونه راه دسترسی هم وجود ندارد داشته باشیم و مردم به راحتی بتوانند در آنجا عبور کنند . حداکثر سعی کردیم در اجرای این پروژه جاهایی که مردم مشکل داشتند خصوصا" در عبور از رودخانه ها شرایط را تسهیل کنیم که انشالله ارتباط مناسب داشته باشد .




    مطالب مرتبط

    بهره برداری از راه اصلی قزوین - الموت - تنکابن تا پایان دولت دوازدهم

    بهره برداری از راه اصلی قزوین - الموت - تنکابن تا پایان دولت دوازدهم

    در خصوص راه اصلی قزوین – الموت – تنکابن ، احداث این طرح به طول ۱۶۴ کیلومتر از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که به عنوان یک راه ارتباطی جدید بین جنوب و شمال ارتفاعات البرز به راه های شریانی کشور اضافه می شود .

    |

    معافیت مالیاتی سود آورده نقدی شرکت‌‌های سرمایه‌‌گذار در تامین منابع مالی پروژه‌‌های حمل و نقلی

    معافیت مالیاتی سود آورده نقدی شرکت‌‌های سرمایه‌‌گذار در تامین منابع مالی پروژه‌‌های حمل و نقلی

    با هدف حمایت از سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل و ارائه مشوق های قانونی موجود ، حسب دستور وزیر راه و شهرسازی پس از آخرین نشست هم اندیشی با انجمن شرکت های راهسازی ایران ، این معاونت در قالب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم ، پیشنهاد اصلاح ماده ۱۳۸ مکرر قانون مذکور و تصریح شمول ...

    |

    نظرات کاربران