در حال بارگذاری ...

تصویب اساسنامه شرکت فرودگاه‌ها در آینده نزدیک

یکی از اولویت های ما شفافیت و انضباط مالی شرکت است و نیز پیگیر اجرایی شدن ماده ۸۷ قانون احکام دایمی درباره وصول مطالبات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هستیم که با وجود دریافت امضای دو وزیر هنوز عملی نشده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه تدوین اساسنامه شرکت در مرحله بازبینی قرار دارد ، از تصویب اساسنامه در روزهای آتی خبر داد .

علی شورمیج که روز ۲۸ اردیبهشت در مراسم معارفه خود به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سخن می گفت ، سرلوحه فعالیت های خود را رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع به ویژه در مورد همکاران اعلام کرد و در معرفی برنامه های اصلی دوره جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت : تدوین اساسنامه شرکت در مرحله بازبینی نهایی است و روزهای آتی تصویب می شود. همچنین پیش نویس آیین نامه مالی و معاملاتی تهیه شده و در مرحله بازنگری قرار دارد .

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به برنامه ریزی برای اصلاح ساختار نیروی انسانی شرکت با یکسان سازی قراردادها اشاره و اظهار امیدواری کرد : امسال بتوانیم این طرح را عملی کنیم . همچنین پیگیر برطرف کردن مشکلات تبدیل نیروهای قراردادی به پیمانی هستیم .

وی از برنامه ریزی برای بازنگری در سامانه جامع نیروی انسانی نیز خبر داد و گفت : امیدواریم امسال شاهد اجرای سامانه ارزیابی مدیران باشیم .

معاونت توسعه مدیریت و منابع همچنین از پیگیری برای ایجاد مجتمع فرهنگی و اقامتی شرکت خبر داد .

شورمیج بر برقراری تعامل های هرچه بیشتر با دستگاه های نظارتی و حوزه های عملیاتی فرودگاه ها نیز تاکید کرد و افزود : یکی از اولویت های ما شفافیت و انضباط مالی شرکت است و نیز پیگیر اجرایی شدن ماده ۸۷ قانون احکام دایمی درباره وصول مطالبات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هستیم که با وجود دریافت امضای دو وزیر هنوز عملی نشده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین تاکید کرد : باید در کنار رعایت قانون و مقررات، ریسک پذیر نیز باشیم .




مطالب مرتبط

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

نظرات کاربران