در حال بارگذاری ...

رسیدگی به ۳۷ پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل جاده ای کالا در فروردین ماه

بر اساس گزارش عملکرد کمیسیون‌های ویژه ماده ۱۲ در ۶ اداره‌کل استانی به ۳۷ پرونده تخلف رسیدگی شد که بنا به تصمیمات متخذه ، ۲۶ شرکت جریمه نقدی ، ۵ شرکت به تذکر کتبی محکوم و 6 شرکت نیز برائت شدند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بیست و هشتمین جلسه کمیسون ویژه ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای در فروردین ماه امسال در ۶ استان ۳۷ پرونده تخلف شرکت های حمل و نقلی رسیدگی شد و احکام حقوقی لازم صادر شد .

عباسعلی بنی‌اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات این سازمان با اعلام این خبر افزود : در اجرای بند ۴ ابلاغیه مورخ ۲۲ خرداد ماه سال‌جاری و با همکاری کارشناسان ستادی و استانی در زمینه اقدامات میدانی نظارت و برخورد با تخلفات در برخی از پایانه‌های بار و مراکز فعالیت شرکت‌های حمل و نقلی ، با تشکیل کمیسیون‌های اضافی و عدم پرداخت کرایه رسیدگی و احکام حقوقی برخورد با این تخلفات صادر و به اجرا درآمده است .

وی افزود : بر اساس گزارش عملکرد کمیسیون‌های ویژه ماده ۱۲ در ۶ اداره‌کل استانی به ۳۷ پرونده تخلف رسیدگی شد که بنا به تصمیمات متخذه ، ۲۶ شرکت جریمه نقدی ، ۵ شرکت به تذکر کتبی محکوم و 6 شرکت نیز برائت شدند .

بنی‌اسدی تعداد کل پرونده‌های رسیدگی شده از ابتدای کمیسیون ویژه ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای از ۱۱ بهمن سال گذشته تاکنون به تعداد ۳۶۱۹ پرونده تخلف  اعلام کرد و افزود : بر اساس آرای صادره ۲۳۳ شرکت به لغو پروانه فعالیت ۱۷۱۶ شرکت به جریمه نقدی ، ۵۳۲ شرکت تذکر کتبی محکوم و برای ۱۱۳۸ شرکت حکم برائت صادر شد .




مطالب مرتبط

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

|

نظرات کاربران