پیام تبریک مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به مناسبت روز روابط عمومی
روابطعمومیها قادر هستند که با حساسیت و نکتهسنجی بالای خود ، شرایط را بپایند و با توصیهها و عملکرد مقتضی زمینه را برای بهبود ارتباطات میان اجزای انسانی درون سازمان و همچنین میان سازمان و جامعه فراهم سازند و با دور کردن سازمان از حواشی و فضای منفی ، آن را در جهت تمرکز بر اجرای وظایف و دسترسی به اهداف تعیین شده یاری کنند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی ، این روز را به همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه های کشور تبریک گفت .
سیاوش امیرمکری در این پیام با بیان اینکه جهان امروز بدون ارتباطات دیگر قابل تصور نیست ، گفت : روابطعمومیها به عنوان مدیران ارتباطات سازمانها با ماهیتی برگرفته از علم ارتباطات و روابط انسانی نقش و جایگاه ویژهای دارند .
متن پیام امیرمکری به این شرح است :
جهان امروز بدون ارتباطات دیگر قابل تصور نیست و بیشک بخش اعظمی از فعالیتهای سازمانها و گروهها به واسطه همین ارتباطات انجام میشود .
اما در این میان آن ارتباطی سازنده و متعالی است که در دل خود روابط انسانی و حرمت انسانها را بپروراند و با وجود چنین ارتباطی است که نتایج حاصل از فعالیت سازمانها بهتر و ارزندهتر میشود . در این بین روابطعمومیها به عنوان مدیران ارتباطات سازمانها با ماهیتی برگرفته از علم ارتباطات و روابط انسانی نقش و جایگاه ویژهای دارند .
روابطعمومیها قادر هستند که با حساسیت و نکتهسنجی بالای خود ، شرایط را بپایند و با توصیهها و عملکرد مقتضی زمینه را برای بهبود ارتباطات میان اجزای انسانی درون سازمان و همچنین میان سازمان و جامعه فراهم سازند و با دور کردن سازمان از حواشی و فضای منفی ، آن را در جهت تمرکز بر اجرای وظایف و دسترسی به اهداف تعیین شده یاری کنند .
با این وصف ، سازمانِ امروز بدون روابطعمومی دیگر قابل تصور نیست ؛ امری که در مجموعه شرکت و فرودگاههای ما نیز مشهود است .
اینجانب روز ۲۷ اردیبهشت ، روز ملی روابطعمومی و ارتباطات را به همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه های کشور که با الهام از هم اندیشی و همسویی در پیشبرد اهداف کلان شرکت نقش تعیین کننده دارند ، تبریک می گویم و ضمن تقدیر از آنان، امیدوارم این روز آغازگر تحولی نو در روابط عمومی ها باشد .