در حال بارگذاری ...

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به مناسبت روز روابط عمومی

روابط‎عمومی‎ها قادر هستند که با حساسیت و نکته‎سنجی بالای خود ، شرایط را بپایند و با توصیه‎ها و عملکرد مقتضی زمینه را برای بهبود ارتباطات میان اجزای انسانی درون سازمان و همچنین میان سازمان و جامعه فراهم سازند و با دور کردن سازمان از حواشی و فضای منفی ، آن را در جهت تمرکز بر اجرای وظایف و دسترسی به اهداف تعیین شده یاری کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی ، این روز را به همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه های کشور تبریک گفت .

سیاوش امیرمکری در این پیام با بیان اینکه جهان امروز بدون ارتباطات دیگر قابل تصور نیست ، گفت : روابط‎عمومی‎ها به عنوان مدیران ارتباطات سازمان‎ها با ماهیتی برگرفته از علم ارتباطات و روابط انسانی نقش و جایگاه ویژه‎ای دارند .

متن پیام امیرمکری به این شرح است :

جهان امروز بدون ارتباطات دیگر قابل تصور نیست و بی‎شک بخش اعظمی از فعالیت‎های سازمان‎ها و گروه‎ها به واسطه همین ارتباطات انجام می‎شود .

اما در این میان آن ارتباطی سازنده و متعالی است که در دل خود روابط انسانی و حرمت انسان‎ها را بپروراند و با وجود چنین ارتباطی است که نتایج حاصل از فعالیت سازمان‎ها بهتر و ارزنده‎تر می‎شود . در این بین روابط‎عمومی‎ها به عنوان مدیران ارتباطات سازمان‎ها با ماهیتی برگرفته از علم ارتباطات و روابط انسانی نقش و جایگاه ویژه‎ای دارند .

روابط‎عمومی‎ها قادر هستند که با حساسیت و نکته‎سنجی بالای خود ، شرایط را بپایند و با توصیه‎ها و عملکرد مقتضی زمینه را برای بهبود ارتباطات میان اجزای انسانی درون سازمان و همچنین میان سازمان و جامعه فراهم سازند و با دور کردن سازمان از حواشی و فضای منفی ، آن را در جهت تمرکز بر اجرای وظایف و دسترسی به اهداف تعیین شده یاری کنند .

با این وصف ، سازمانِ امروز بدون روابط‎عمومی دیگر قابل تصور نیست ؛ امری که در مجموعه شرکت و فرودگاه‎های ما نیز مشهود است .

اینجانب روز ۲۷ اردیبهشت ، روز ملی روابط‎عمومی و ارتباطات را به همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه های کشور که با الهام از  هم اندیشی و همسویی در پیشبرد اهداف کلان شرکت نقش تعیین کننده  دارند ، تبریک  می گویم و ضمن تقدیر از آنان، امیدوارم این روز آغازگر تحولی نو در روابط عمومی ها باشد .




مطالب مرتبط

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

نظرات کاربران