در حال بارگذاری ...

لکه گیری بیش از ۹ هزار مترمربع از راه‌های آسفالته استان همدان

معاون راهداری استان همدان ترانشه برداری ، درزگیری راه های آسفالته ، اصلاح قیرزدگی در راه های آسفالته ، آسفالت حفاظتی ، روکش آسفالت سطح راه ها ، آسفالت شانه راه ها و آسفالت رگلاژی را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری این اداره کل برشمرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از لکه گیری ۹ هزار و ۸۴۸ مترمربع از راه های آسفالته استان خبر داد .

حمید پرورشی خرم با بیان اینکه این لکه‌گیری در محورهای شریانی ، اصلی و فرعی و محورهای روستایی حوزه استحفاظی این استان بوده است ، اظهار داشت : لکه‌گیرهای سطح جاده‌ها موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده‌های می شود . این عملیات با هدف بهبود درز به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام می‌شود .

پرورشی خرم ، حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی شهرستان در جهت بالا بردن ایمنی راه‌ها را از اولویت‌های کاری این اداره عنوان کرد و گفت : همچنین این اداره کل موج تراشی سطوح آسفالته به میزان ۹۲۰ مترمربع ، چهار هزار و ۲۰۵ کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته و ۳۴ کیلومتر شانه سازی راه‌های آسفالته را به منظور حفظ و نگهداری و ایمنی جاده در دستور کار خود قرار داده است .

معاون راهداری استان همدان ترانشه برداری ، درزگیری راه های آسفالته ، اصلاح قیرزدگی در راه های آسفالته ، آسفالت حفاظتی ، روکش آسفالت سطح راه ها ، آسفالت شانه راه ها و آسفالت رگلاژی را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری این اداره کل برشمرد .




مطالب مرتبط

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می‌شود .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

نظرات کاربران