در حال بارگذاری ...

انجام عملیات وارسی پروازی سامانه های کمک ناوبری فرودگاه های سیستان و بلوچستان

با راه‌اندازی سامانه‌های ذکر شده ضمن افزایش تعداد طرح‌های پروازی و ایمنی پروازها ، زمان اجرای طرح‌های پروازی٬ تاخیر و کنسلی پروازها به‌دلیل کاهش دید ، کاهش خواهد یافت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وارسی پروازی سامانه کمک ناوبری (ILS/DME &VOR/DME) فرودگاه های زاهدان ، زابل و ایرانشهر توسط هواپیمای فلایت چک شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با موفقیت انجام شد .

مراحل وارسی پروازی سامانه کمک ناوبری (ILS/DME) فرودگاه بین المللی زاهدان و (VOR/DME) فرودگاه زابل و فرودگاه ایرانشهر توسط هواپیمای فلایت چک شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با موفقیت انجام شد .

این عملیات با تلاش و همکاری گروه وارسی پرواز و خدمات هوایی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و متخصصان اداره ارتباطات و ناوبری هوایی و نیز متخصصان اداره مراقبت پرواز اداره کل فرودگاه‎های استان سیستان و بلوچستان انجام و پس از عملیاتی شدن این دستگاه ها و اطمینان از عملکرد صحیح آنها و انطباق با استانداردهای بین المللی ، کارکرد دستگاه ها را تایید کردند .

یادآور می شود ؛ با راه‌اندازی سامانه‌های ذکر شده ضمن افزایش تعداد طرح‌های پروازی و ایمنی پروازها ، زمان اجرای طرح‌های پروازی٬ تاخیر و کنسلی پروازها به‌دلیل کاهش دید ، کاهش خواهد یافت .




مطالب مرتبط

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

نظرات کاربران