رسیدگی به تخلفات ۲۳ راننده و ۱۸ شرکت حمل و نقلی در سیستان و بلوچستان
با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی ، برای رانندگانی که تخلف آنها احراز گردید آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه ، در نظر گرفته شده است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از برگزاری ۴ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ استانی در سال جاری ، به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های بخش حمل و نقل عمومی جاده ای این استان خبر داد .
به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات بخش حمل و نقل جاده ای ، از ابتدای امسال تا کنون جلسات کمیسیون ماده ۱۱ استانی مربوط به تخلفات رانندگان و ماده ۱۲ استانی مربوط به تخلفات شرکت های حمل و نقل باری و مسافری ، هر کدام در دو نوبت برگزار و به تخلفات ۲۳ راننده و ۱۸ شرکت حمل و نقل رسیدگی شد .
معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در خصوص آراء صادره در این جلسات اعلام داشت : با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی ، برای رانندگانی که تخلف آنها احراز گردید آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه ، در نظر گرفته شده است .
تیمور باقری در خصوص تخلفات انجام شده در بخش شرکت ها نیز عنوان داشت : پرونده تخلف ۲۳ شرکت حمل و نقل باری و مسافری نیز مورد بررسی قرار گرفته که پس از استماع دفاعیات و ارائه مدارک توسط نمایندگان شرکت های متخلف، آراء مختلفی از جمله لغو پروانه فعالیت به مدت یک ماه ، جریمه نقدی و یا تذکر کتبی با درج در پرونده ، صادر شده است .
وی در پایان با تاکید بر اهمیت نظارت بر خدمات ارائه شده در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای ، افزود : این اداره کل به صورت مستمر بر فعالیت رانندگان و شرکت ها نظارت می نماید و شهروندان عزیز می توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی های تابعه این اداره کل در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با تلفن ۱۴۱ ، هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و یا شکایت را به این اداره کل منعکس کنند .