در حال بارگذاری ...
  • رسیدگی به تخلفات ۲۳ راننده و ۱۸ شرکت حمل و نقلی در سیستان و بلوچستان

    با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی ، برای رانندگانی که تخلف آنها احراز گردید آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه ، در نظر گرفته شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از برگزاری ۴ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ استانی در سال جاری ، به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های بخش حمل و نقل عمومی جاده ای این استان خبر داد .

    به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات بخش حمل و نقل جاده ای ، از ابتدای امسال تا کنون جلسات کمیسیون ماده ۱۱ استانی مربوط به تخلفات رانندگان و ماده ۱۲ استانی مربوط به تخلفات شرکت های حمل و نقل باری و مسافری ، هر کدام در دو نوبت برگزار و به تخلفات ۲۳ راننده و ۱۸ شرکت حمل و نقل رسیدگی شد .

    معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در خصوص آراء صادره در این جلسات اعلام داشت : با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی ، برای رانندگانی که تخلف آنها احراز گردید آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه ، در نظر گرفته شده است .  

    تیمور باقری در خصوص تخلفات انجام شده در بخش شرکت ها نیز عنوان داشت : پرونده تخلف ۲۳ شرکت حمل و نقل باری و مسافری نیز مورد بررسی قرار گرفته که پس از استماع دفاعیات و ارائه مدارک توسط نمایندگان شرکت های متخلف، آراء مختلفی از جمله لغو پروانه فعالیت به مدت یک ماه ، جریمه نقدی و یا تذکر کتبی با درج در پرونده ، صادر شده است .

    وی در پایان با تاکید بر اهمیت نظارت بر خدمات ارائه شده در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای ، افزود : این اداره کل به صورت مستمر بر فعالیت رانندگان و شرکت ها نظارت می نماید و شهروندان عزیز می توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی های تابعه این اداره کل در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با تلفن ۱۴۱ ، هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و یا شکایت را به این اداره کل منعکس کنند .




    مطالب مرتبط

    ایمن‌سازی جاده‌ها اولویت اصلی کار راهداران

    ایمن‌سازی جاده‌ها اولویت اصلی کار راهداران

    راهداران فرشتگان نجات جاده ها هستند ، انسانهایی بی ریا و مخلص که در جهت آسایش و رفاه هموطنان خود از هیچ کوشش و تلاش دریغ نمی کنند لذا وظیفه مسئولین این بخش است که بتوانند با راهکار ها و برنامه های کاری منعکس کننده بخش کوچکی از زحمات شبانه روزی این عزیزان و قدردان آنان باشند .

    |

    افزایش سطح خدمت رسانی در پایانه های مرزی برای ایام اربعین حسینی

    افزایش سطح خدمت رسانی در پایانه های مرزی برای ایام اربعین حسینی

    پیگیری رفع مشکلات آب شرب ، ساماندهی مسائل بهداشتی زائرین ، تکمیل ایست اختیاری ، پوشش کامل روشنایی ‌‌‌‌‌‌‌پایانه و محوطه ، ساماندهی پارکینگ اتوبوس های بین شهری ، راه اندازی و بهسازی تأسیسات مورد نیاز ، خرید و نصب کانکس های سرویس های بهداشتی و سرویس کلیه تأسیسات پایانه از ...

    |

    لزوم بهره گیری از روش های ارتباطی مختلف برای ارتباط موثر با کاربران جاده ای

    لزوم بهره گیری از روش های ارتباطی مختلف برای ارتباط موثر با کاربران جاده ای

    بر اساس آمار مهم ترین عامل بروز سوانح جاده ای عامل انسانی است و بر این اساس بررسی رفتارهای پرخطر برخی رانندگان و یافتن روش اصلاح آن در بهبود عملکرد رانندگان در کاهش تصادفات و افزایش سلامت جامعه تاثیرگذار است .

    |

    نظرات کاربران