در حال بارگذاری ...
  • رسیدگی به تخلفات ۲۳ راننده و ۱۸ شرکت حمل و نقلی در سیستان و بلوچستان

    با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی ، برای رانندگانی که تخلف آنها احراز گردید آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه ، در نظر گرفته شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از برگزاری ۴ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ استانی در سال جاری ، به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های بخش حمل و نقل عمومی جاده ای این استان خبر داد .

    به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات بخش حمل و نقل جاده ای ، از ابتدای امسال تا کنون جلسات کمیسیون ماده ۱۱ استانی مربوط به تخلفات رانندگان و ماده ۱۲ استانی مربوط به تخلفات شرکت های حمل و نقل باری و مسافری ، هر کدام در دو نوبت برگزار و به تخلفات ۲۳ راننده و ۱۸ شرکت حمل و نقل رسیدگی شد .

    معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در خصوص آراء صادره در این جلسات اعلام داشت : با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی ، برای رانندگانی که تخلف آنها احراز گردید آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه ، در نظر گرفته شده است .  

    تیمور باقری در خصوص تخلفات انجام شده در بخش شرکت ها نیز عنوان داشت : پرونده تخلف ۲۳ شرکت حمل و نقل باری و مسافری نیز مورد بررسی قرار گرفته که پس از استماع دفاعیات و ارائه مدارک توسط نمایندگان شرکت های متخلف، آراء مختلفی از جمله لغو پروانه فعالیت به مدت یک ماه ، جریمه نقدی و یا تذکر کتبی با درج در پرونده ، صادر شده است .

    وی در پایان با تاکید بر اهمیت نظارت بر خدمات ارائه شده در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای ، افزود : این اداره کل به صورت مستمر بر فعالیت رانندگان و شرکت ها نظارت می نماید و شهروندان عزیز می توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی های تابعه این اداره کل در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با تلفن ۱۴۱ ، هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و یا شکایت را به این اداره کل منعکس کنند .




    مطالب مرتبط

    پاسخگویی مدیرکل راهداری استان کرمان به مراجعان در پایانه بار کرمان

    پاسخگویی مدیرکل راهداری استان کرمان به مراجعان در پایانه بار کرمان

    هرگونه تضعییع حقی که شرکت های حمل و نقلی نسبت به رانندگان داشته باشند نیز سریعا در کمیسیون های ماده ۱۲ مطرح و رسیدگی می شود به طوری که در سال گذشته ۳۳۵ جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل بار و مسافر برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

    |

    تقدیر رئیس سازمان راهداری از اداره کل راهداری هرمزگان به دلیل کاهش تصادفات جاده‌ای

    تقدیر رئیس سازمان راهداری از اداره کل راهداری هرمزگان به دلیل کاهش تصادفات جاده‌ای

    امید است با تداوم این امر و در همکاری و تعامل باسایر دستگاه های مسئول در این حوزه به ویزه استفاده از ظرفیت های کمیسیون اجرایی ایمنی استان روند کاهشی تلفات حوادث رانندگی در سال‌های آتی نیز استمرار یابد .

    |

    انجام روکش آسفالت محورهای استان همدان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال

    انجام روکش آسفالت محورهای استان همدان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال

    عملیات لکه گیری محورهای ارتباطی استان با ۳ هزار تن آسفالت نیز در دستور کار است که به زودی انجام می شود . تعریض و بهسازی محور سد اکباتان و تعریض راه روستایی عبدالرحیم در قهاوند نیز از جمله اقدامات در دستور کار است .

    |

    رسیدگی به تخلفات ۴۵ شرکت حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر در استان سمنان

    رسیدگی به تخلفات ۴۵ شرکت حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر در استان سمنان

    عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل کالا شامل مغایرت مندرجات بارنامه ، دریافت کمیسیون اضافی ، عدم رعایت مقررات در تهیه و تنظیم بارنامه ، و تخلفات شرکتهای حمل و نقل مسافر شامل : برخوردهای نامناسب رانندگان ، عدم رعایت مقررات در صدور صورت وضعیت وغیره بوده است .

    |

    نظرات کاربران