در حال بارگذاری ...
  • تقدیر رئیس سازمان راهداری از مدیرکل مرکز صدا و سیمای خلیج فارس

    ارتباط دوسویه بین این دستگاه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان سبب آگاه بخشی و خدمت رسانی هر چه مطلوبتر به مردم است و صداو سیمای مرکز خلیج فارس آمادگی دارد تا همراه سازمان راهداری نسبت به انتقال پیام ها ، نقش بسزایی در آگاه بخشی جامعه داشته باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی سفر یکروزه به استان هرمزگان از مرکز  صدا و سیمای خلیج فارس بازدید و مراتب تشکر و قدردانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس این سازمان را با اعطای لوح تقدیر ازجانب وی  به مدیر کل این مرکز ابلاغ کرد .

    مهندس فخاران در نشستی با مهران جلائی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت : حامل ابلاغ پیام تقدیر و تشکر معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  هستم که در سال قبل با تعامل و همدلی رسانه ملی در مرکز خلیج فارس چالش پیش آمده در مطالبات کامیون داران مرتفع گردید و این ارتباط دوسویه موجب امید آفرینی در مردم و جلوگیری از ناامیدی گردید . همه ساله هزینه هایی میلیاردی در حوزه ایمنی و راهداری صورت می گیرد که امیدوارم با تعامل دوسویه و فرهنگ سازی ، بتوانیم در کاهش سوانح جاده ای گام موثری برداریم و در این امر مهم نیاز به همکاری وبرنامه ریزی  موثر صدا و سیما می باشد .

    مهران جلایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز گفت : ارتباط دوسویه بین این دستگاه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان سبب آگاه بخشی و خدمت رسانی هر چه مطلوبتر به مردم است و صداو سیمای مرکز خلیج فارس آمادگی دارد تا همراه سازمان راهداری نسبت به انتقال پیام ها ، نقش بسزایی در آگاه بخشی جامعه داشته باشد .

    براساس این گزارش ، مشاور ریاست ومدیرکل روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور باتفاق داریوش باقرجوان و هئیت همراه در معیت مهران جلایی از روند کار و تولید خبر صدا و سیما و تدوین در واحد خبر مرکز صدا و سیمای خلیج فارس بازدید و از علی عیسوی مدیراطلاعات واخبار صداوسیما ی مرکز خلیج فارس با اهدا لوح تجلیل بعمل آورد .

    این گزارش حاکی است ، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در ادامه سفر خود از پایانه بار بندر عباس و امکانات و خدمات قابل ارائه به رانندگان بازدید و با تعدادی از رانندگان در خصوص فرآیند کار آنان و خواسته های شغلی و انتظارات ایشان گفت و گو کرد .




    مطالب مرتبط

    ایمن‌سازی جاده‌ها اولویت اصلی کار راهداران

    ایمن‌سازی جاده‌ها اولویت اصلی کار راهداران

    راهداران فرشتگان نجات جاده ها هستند ، انسانهایی بی ریا و مخلص که در جهت آسایش و رفاه هموطنان خود از هیچ کوشش و تلاش دریغ نمی کنند لذا وظیفه مسئولین این بخش است که بتوانند با راهکار ها و برنامه های کاری منعکس کننده بخش کوچکی از زحمات شبانه روزی این عزیزان و قدردان آنان باشند .

    |

    افزایش سطح خدمت رسانی در پایانه های مرزی برای ایام اربعین حسینی

    افزایش سطح خدمت رسانی در پایانه های مرزی برای ایام اربعین حسینی

    پیگیری رفع مشکلات آب شرب ، ساماندهی مسائل بهداشتی زائرین ، تکمیل ایست اختیاری ، پوشش کامل روشنایی ‌‌‌‌‌‌‌پایانه و محوطه ، ساماندهی پارکینگ اتوبوس های بین شهری ، راه اندازی و بهسازی تأسیسات مورد نیاز ، خرید و نصب کانکس های سرویس های بهداشتی و سرویس کلیه تأسیسات پایانه از ...

    |

    لزوم بهره گیری از روش های ارتباطی مختلف برای ارتباط موثر با کاربران جاده ای

    لزوم بهره گیری از روش های ارتباطی مختلف برای ارتباط موثر با کاربران جاده ای

    بر اساس آمار مهم ترین عامل بروز سوانح جاده ای عامل انسانی است و بر این اساس بررسی رفتارهای پرخطر برخی رانندگان و یافتن روش اصلاح آن در بهبود عملکرد رانندگان در کاهش تصادفات و افزایش سلامت جامعه تاثیرگذار است .

    |

    نظرات کاربران