در حال بارگذاری ...

توسعه همکاری های حمل و نقلی و ترانزیتی میان ایران و ترکمنستان

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به ترکمنستان به همراه هیأت اعزامی از جمهوری اسلامی ایران ، نتایج مذاکرات صورت گرفته در زمینه توسعه همکاری‌های حمل و نقلی و ترانزیتی بین دو کشور را مثبت ارزیابی کرد .

مهندس عبدالهاشم حسن‌نیا طی سفر به عشق‌آباد به همراه دکتر جواد ظریف وزیر امور خارجه که ریاست این نشست را بر عهده داشت ، بیان کرد : طی مذاکرات دو روزه که در زمینه‌های مختلف تجاری، حمل و نقل، گمرکی و غیره میان مقامات طرفین صورت گرفت ، در بخش حمل و نقل جاده‌ای ، دو موضوع گسترش مناسبات حمل و نقل دو جانبه میان دو کشور و افتتاح پل مرزی سرخس گفت‌وگو و رایزنی‌ها انجام شد و مقرر گردید تشریفات اداری باقیمانده با اولویت بهره‌برداری هر چه سریعتر از این پل ، به پایان برسد .

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که طرف ایرانی تمایل خود به حذف یا کاهش عوارض حمل و نقل جاده‌ای متقابل بین دو کشور را اظهار کرد ، افزود : در این راستا پیشنهاد شد هیأت فنی کارشناسی تشکیل شده و موضوع مورد بررسی قرار گیرد و امکان تسهیل در تردد ناوگان از مرز دو کشور فراهم شود .




مطالب مرتبط

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای متعهد است تا پایان دولت سیزدهم ۸۸۷ نقطه پرحادثه‌ را اصلاح کند ، تعهد امسال این سازمان اصلاح ۴۰۰ نقطه بوده که تاکنون با اصلاح ۴۱۲ نقطه ، بیش از مجموع تعهد شده محقق شده است . با اصلاح ۳۱۳ نقطه پرحادثه‌ که پیشتر شناسایی شده و در دستور کار قرار ...

|

با ایجاد حساب کاربری ، گزارش‌هایی مانند تصادف و اثرات ایجاد شده ، ایجاد راهبندان‌ ، حجم بالای تردد ، انسداد ، گزارش شرایط جوی جاده‌ها و مخاطرات جاده‌ای مانند عملیات عمرانی ، وجود چاله و ... ، با توجه به موقعیت جغرافیایی به کاربر ارسال می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طرح فروش خودروی ون مسافری برون‌شهری با تحویل فوری در راستای تامین نیاز مشتریان و به‌ مناسبت آغاز ماه‌ مبارک رمضان به ...

|

بحث آماده‌سازی حداکثری جاده‌ها ، برای تردد حداکثری در راه‌ها با هدف داشتن حداقل تصادفات از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در اجرای طرح نوروزی است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دومین نشست تخصصی راهداری و پلیس راه با حضور داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، سردار حسن مؤمنی رئیس ...

|

نظرات کاربران