در حال بارگذاری ...
  • راه‌اندازی مجدد پروژه احداث تونل الله اکبر در صورت تامین اعتبارات

    برای اتمام پروژه نمی‌توان زمان قطعی را پیش بینی کرد اما بازهم زمان به چگونگی تخصیص اعتبارات بستگی دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از راه‌اندازی مجدد تونل الله اکبر با در نظر گرفتن اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی در سال ۹۸ برای این پروژه خبر داد .

    محمد پارسا با اعلام این خبر گفت : پروژه تونل الله اکبر در یک بازه زمانی به دلیل عدم تخصیص اعتبارات تعطیل شد ؛ اما در حال حاضر این پروژه با در نظر گرفته شدن اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی مجددا راه اندازی شده است . حدود ۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار در قالب اوراق به پیمانکار پرداخت شده است و با توجه به عوامل ، ماشین آلات و مصالحی که وارد کارگاه می‌شود ، شروع خوبی برای این پروژه محسوب می‌شود .

    معاون اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه احداث تونل و گذر از ارتفاعات الله اکبر ، سخت‌ترین ، زمان‌برترین و پرهزینه‌ترین قسمت این پروژه خواهد بود که قرارگاه خاتم الانبیا برای احداث آن ورود پیدا کرده است ، تصریح کرد : برای اتمام پروژه نمی‌توان زمان قطعی را پیش بینی کرد اما بازهم زمان به چگونگی تخصیص اعتبارات بستگی دارد .

    وی یادآور شد : از منظر پیمانکاری ، فنی و اجرایی مشکلی وجود ندارد و به محض تزریق پول می‌توان از دهانه دیگر تونل ۳ هزار و ۷۰۰ متری وارد شد و حتی شیوه تزریق اعتبار می‌تواند به پیشرفت پروژه و در دستور کار قرارگرفتن تونل‌های بعدی کمک کند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ بازگشایی قطعه اول محور دولت آباد - تربت حیدریه با حضور معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ...

    |

    نظرات کاربران