در حال بارگذاری ...

برگزاری اولین جلسه کارگروه تخصصی - فرعی مدیرت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه ها

بر اساس تقویم اعلامی جلسه‎های این کارگروه باید هر دو ماه یکبار برگزار شود و در آن به بحث و بررسی و تصوب الزامات مربوط به اسناد بالادستی مرتبط با پدافند غیرعامل و تسری آن به زیرساخت‎ها حیاتی ، حساس و مهم شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سراسر کشور پرداخته شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از برگزاری اولین جلسه تخصصی - فرعی مدیرت بحران و پدافند غیرعامل در سال ۹۸ خبر داد .

فرشید گلیج گفت : این جلسه روز ۱۷ اردیبهشت ، با حضور اعضای این کارگروه شامل آقایان حسین اسفندیاری ، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی ، سعید اکبری ، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی، حمیدرضا سیدی ، معاون برنامه‎ریزی ، نظارت و امور اقتصادی ، محمدرضا امامی ، معاون توسعه مدیریت و منابع ، رحمت‎اله فیروزی‎پور ، مدیرکل حراست، میرسعید صفی‎نیا ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد و همچنین سردار ساسانی معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل و مهندس نفیسی رئیس تدوین مرکز مقررات ، ایمنی حمل و نقل ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

دبیر کارگروه تخصصی - فرعی مدیرت بحران و پدافند غیرعامل با اشاره به برگزاری جلسه‎ای با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و سردار ساسانی ، افزود : این دیدار قبل از برگزار جلسه کارگروه در دفتر مدیرعامل انجام شد و آقای امیرمکری و سردار ساسانی در زمینه مباحث کلان مربوط به پدافند غیرعامل در فرودگاه‎ها به تبادل نظر و اتخاذ تصمیماتی پرداختند .

گلیج ادامه داد : بر اساس تقویم اعلامی جلسه‎های این کارگروه باید هر دو ماه یکبار برگزار شود و در آن به بحث و بررسی و تصوب الزامات مربوط به اسناد بالادستی مرتبط با پدافند غیرعامل و تسری آن به زیرساخت‎ها حیاتی ، حساس و مهم شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سراسر کشور پرداخته شود .

وی در مورد بخشی از نتایج اولین نشست این کارگروه در سال 98 گفت: ابلاغ ویرایش دوم دستورالعمل فرودگاه‎های یاری‎جو و یاری‎رسان (معین) ، فراهم‎سازی زیرساخت ارتباطی تلفن‎های ویژه مدیرت بحران و تفن‎های ماهواره‎ای ، برگزاری رزمایش‎های مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل به منظور افزایش تاب‎آوری سیستم‎ها، که سال گذشته انجام شده و امسال هم انجام خواهد شد و همچنین به مانند سال 97 برگزاری دوره‎های آموزشی پدافند غیرعامل در سال ۹۸ با استفاده از ظرفیت‎های سازمان پدافند غیرعامل از جمله اقداماتی است که طی این جلسه مصوب شدند .




مطالب مرتبط

مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

|

در قسمت نخست این مانور با اقدامات خرابکارانه برای اختلال در سامانه فروش بلیط شناور ، متصدیان سامانه امکان ثبت و فروش بلیط را نداشته و باعث هرج و مرج و شلوغی در سالن مسافری می‌شوند .

|

در اجرای پروژه‌های راهسازی رعایت استاندارد مورد تاکید است . باید اجرای پروژه‌ها را به پیمانکاران با تجربه و قوی بسپاریم تا متحمل هزینه‌های سنگینی برای بهسازی مجدد نشویم .

|

ارتقا فرهنگ ترافیک در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار مؤثر است و با راهکارهای مختلف می‌توان سطح آگاهی کاربران جاده‌ای را افزایش داد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، چهارمین جلسه کارگروه حمل و نقل و پدافند غیرعامل گلستان با بررسی موضوعات ریلی و جاده ای مرز اینچه برون در حضور مدیرکل دفتر ...

|

نظرات کاربران