در حال بارگذاری ...

توسعه ناوگان هما با استفاده از ظرفیت‌های ملی و درون سازمانی

رساندن هما به جایگاه واقعی خود با استفاده از توان و تجربه نیروهای متخصص داخلی و ظرفیت دانشگاه‌های کشور امری است که مردم به عنوان ولی نعمت همه ما ، همچنین مسئولان نظام جمهوری اسلامی از هما انتظار دارند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تورج دهقانی زنگنه گفت : از تمام ظرفیت‌های ملی و درون سازمانی برای توسعه ناوگان فعال «هما» استفاده خواهد شد .

تورج دهقانی زنگنه ، مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با اشاره به وضعیت ویژه صنعت هوانوردی در کشور گفت : صنعت هوایی در شرایط حساس و خطیری است . از ابتدای انقلاب این صنعت هدف تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته است، اما درایت و توانمندی و متخصصان و مدیرانی که در این صنعت حضور داشتند ، باعث شد این صنعت بهرغم وابستگی به خارج نه تنها متوقف نشود ، بلکه پیشرفت چشمگیری نیز داشته باشد .

وی ادامه داد : هما اگرچه با روزهای اوج خود فاصله دارد ، اما با ظرفیت‌هایی که به ویژه در زمینه نیروی انسانی متخصص و متعهد در اختیار دارد، به درستی تامین‌کننده بسیاری از نیازهای فنی ، عملیاتی و آموزشی اکثر شرکت‌هایی است که بعد از انقلاب تاسیس شده‌اند . هواپیمایی جمهوری اسلامی ما در صنعت هواپیمایی در وضعیت استاندارد است و کسی نمی‌تواند بگوید از این شرکت هواپیمایی ، استاندارد بالاتری چه در بعد آموزش ، چه فنی و چه خلبانان وجود دارد .

دهقانی زنگنه با تاکید بر ضرورت توسعه ناوگان «هما» افزود : ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در هما وجود دارد که باید با کمک یکدیگر این ظرفیتها را به صورت بالفعل تبدیل کنیم. تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌های ملی و سازمانی برای افزایش ناوگان فعال موجود در شرکت استفاده کرده و گام‌های اساسی برداریم .

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اصلاح ساختار شرکت برای بهره‌گیری بهینه از نیروی انسانی و ارائه خدمات شایسته به مسافران را یکی از ماموریت‌های خود توصیف کرد و گفت : توجه ویژه به صندوق بازنشستگی و انتخاب تصمیم مناسب برای حفظ کرامت و شان بازنشستگان هما با حمایت دولت محترم و عنایت ویژه جناب وزیر راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد . رساندن هما به جایگاه واقعی خود با استفاده از توان و تجربه نیروهای متخصص داخلی و ظرفیت دانشگاه‌های کشور امری است که مردم به عنوان ولی نعمت همه ما ، همچنین مسئولان نظام جمهوری اسلامی از هما انتظار دارند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

|

افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

|

اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال نیز ما از فرودگاه‌های همدان ، زنجان ، چابهار ، قشم نیز پروازهایی به مقصد عربستان خواهیم داشت .

|

در حج تمتع ۱۴۰۳ ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد . لذا طبق برنامه‌ریزی ، بازرسی‌های ناوگان ایرباس A300-600 ,A310, A300B4 در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد .

|

برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

|

نظرات کاربران